Σάββατο, 23 Νοε.
13oC Αθήνα

WRC: Τεράστια αγωνία στην Ιαπωνία – Δύο βαθμούς θέλει ο Νεβίλ για να πάρει αύριο τον τίτλο

WRC: Τεράστια αγωνία στην Ιαπωνία – Δύο βαθμούς θέλει ο Νεβίλ για να πάρει αύριο τον τίτλο

Κορυφώνεται η μάχη για την κατάκτηση των τίτλου οδηγών και κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC, καθώς μετά και την 3η μέρα του τελευταίου ράλι στην Ιαπωνία, υπάρχουν ανοικτοί λογαριασμοί.

Ο Τιερί Νεβίλ πήγε στην Ιαπωνία θέλοντας μόλις 6 βαθμούς για να κατακτήσει τον πρώτο του τίτλο στο WRC, όμως η κατάσταση έμπλεξε πολύ όταν χθες είχε πρόβλημα στο turbo του Hyundai i20, με αποτέλεσμα να πέσει στην 15η θέση της γενικής κατάταξης, μακριά από τους βαθμούς.

Από την άλλη, ο ομόσταβλός του Οτ Τάνακ που κυνηγά τον δεύτερο τίτλο του, έδωσε τη μάχη του και μια μέρα πριν το φινάλε, αύριο, του αγώνα, είναι επικεφαλής μαζεύοντας το μάξιμουμ των βαθμών.

Σήμερα, ωστόσο, ο Νεβίλ κατάφερε να αναρριχηθεί στην 7η θέση της γενικής κατάταξης, κάνοντας καλύτερους χρόνους από αυτοκίνητα μικρότερων κατηγοριών, με αποτέλεσμα να μαζέψει 4 πολύτιμους βαθμούς και να θέλει μόλις 2 να πάρει αύριο για τον τίτλο.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη FIA – Official account (@fia.official)

Αν δεν συμβεί κανένα απρόοπτο με τους οδηγούς που βρίσκονται μπροστά από τον Νεβίλ, η διαφορά των 4 λεπτών και 36 δευτερολέπτων που έχει από τον 6ο της κατάταξης Γκρέγκορ Μούνστερ, δεν καλύπτεται. Κατά συνέπεια, αν ο Νεβίλ τερματίσει στην 7η θέση θα πάρει μόλις 1 βαθμό και για να εξασφαλίσει τον πολυπόθητο 1 ακόμα βαθμό, θα πρέπει στην υπερδειδική διαδρομή που θα κλείσει τον αγώνα, να κάνει τουλάχιστον τον 5ο χρόνο που δίνει 1 βαθμό.

Τεράστιο σασπένς, λοιπόν, με τον τίτλο οδηγών να κρίνεται πραγματικά στο νήμα.

Φτάνοντας, λοιπόν, το βράδυ (ώρα Ιαπωνίας) του Σαββάτου, ο Τάνακ απολαμβάνει την κορυφή με απόσταση 38 δευτ. από τον Ελφιν Εβανς της Toyota, με τρίτο τον Σεμπαστιάν Οζιέ, επίσης με Toyota.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη World Rally Championship (@officialwrc)

Ωστόσο, αν το μυαλό του Τάνακ είναι πώς θα πάρει τον τίτλο από τον Νεβίλ, το μυαλό της Hyundai που βλέπει τους δύο οδηγούς της να μάχονται, τον έναν πρώτο και τον άλλο έβδομο, είναι ότι θέλει να κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών, ξανά μετά το 2020. Ναι μεν έχει προβάδισμα 11 βαθμών έναντι της Toyota, όμως ο τίτλος θα εξαρτηθεί από την τελική συγκομιδή βαθμών και όπως είναι ο Τάνακ, είναι ο μεγάλος στόχος της ομάδας.

Τη σημερινή μέρα σημάδεψε η ακύρωση μιας ειδικής διαδρομής, καθώς ένα φορτηγάκι ιδιώτη είχε κλείσει το δρόμο εκκίνησης. Ο οδηγός απομακρύνθηκε λίγα λεπτά μετά από την αστυνομία, όμως είχε χαθεί χρόνος για να συνεχιστεί ο αγώνας. Συμβαίνουν αυτά και στην αυστηρή Ιαπωνία.

Αύριο Κυριακή έχουμε 5 ειδικές διαδρομές και περίπου 60 αγωνιστικά χιλιόμετρα με την αγωνία ζωγραφισμένα στα πρόσωπα όλων των φίλων του σπορ.

Αυτοκίνητο Τελευταίες ειδήσεις