Driveit

WRC: Βαθιά υπόκλιση στον Οζιέ για την 10η νίκη – ρεκόρ στο Μόντε Κάρλο

Ο Γάλλος, 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε με το δεξί στο πρώτο ράλι της χρονιάς

Όσα και να πει κανείς για τον Σεμπαστιάν Οζιέ είναι λίγα, καθώς ο Γάλλος στα 41 του χρόνια οδηγεί με την εμπειρία της ηλικίας τους αλλά με το σθένος ενός έφηβου, σε μια προσπάθεια να πάρει έναν ακόμα τίτλο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC.

Ο Οζιέ νίκησε στο Μόντε Κάρλο, με μια διαφορά 18,4 δευτερολέπτων από τον ομόσταβλό του στην Toyota, Έλφιν Έβανς, με τον νεοφερμένο στη Hyundai, Αντριέν Φορμό να ανεβαίνει στην 3η θέση του βάθρου.

Στον πρώτο φετινό αγώνα, με τα αυτοκίνητα να μην έχουν υβριδική υποβοήθηση και με νέο προμηθευτή ελαστικών την κορεατική Hankook, που θέλει χρόνο για να βρει τα «πατήματά» της με τις ομάδες, ο 8 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Οζιέ, μολονότι ξεκίνησε καλά την Πέμπτη, την πρώτη μέρα του ράλι, με 2 κερδισμένες ειδικές διαδρομές, στο τέλος των 3 βραδινών ειδικών διαδρομών χτύπησε σε ένα χαντάκι με αποτέλεσμα να πέσει στην 3η θέση.

Την Παρασκευή, παρά τον τεράστιο ανταγωνισμό μπόρεσε με 2 ακόμα κερδισμένες ειδικές διαδρομές να τεθεί επικεφαλής, έχοντας πίσω του τον Έβανς και πιο πίσω τον Φορμό.

Το Σάββατο, ο Γάλλος κινήθηκε επιφυλακτική, έμπαινε 11ος στις ειδικές διαδρομές και προσπαθούσε να μείνει σε καλούς χρόνους παρά να επιτεθεί για να είναι ο ταχύτερος στους παγωμένους αλπικούς δρόμους του Μόντε Κάρλο, με χιόνι σε κάποια σημεία.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη World Rally Championship (@officialwrc)

Ο Οζιέ διατήρησε την πρωτιά στο τέλος του Σαββάτου και σήμερα Κυριακή, στις 3 ειδικές διαδρομές που απέμεναν έδειξε ποιος είναι ο αρχηγός του αγώνα, καθώς κέρδισε την 1η και την 3η και τελευταία (Power Stage), που του έδωσε επιπλέον 5 βαθμούς, προσθέτοντάς τους στους 25 της νίκης και στους 3 της Κυριακής (Super Sunday, δίνονται επιπλέον βαθμοί στους 5 ταχύτερους με 5-4-3-2-1 βαθμούς).

Ο μεταβαλλόμενος καιρός έπαιξε το παιχνίδι του και όσοι έκαναν τις καλύτερες επιλογές σε ελαστικά χιονιού με καρφιά ή σλικ ελαστικά, είχαν το πάνω χέρι και είδαμε εναλλαγές στις θέσεις από την 1η και κάτω.

Ο Φορμό έκανε τα πάντα για να περάσει τον Έβανς, όμως ο Βρετανός άντεξε στην πίεση και με διαφορά 7,5 δευτ. κράτησε τη 2η θέση, έχοντας πάρει και 5 βαθμούς από το νέο σύστημα βαθμολόγησης με τη Super Sunday. Και οι δύο οδηγοί έδειξαν ότι μπορούν φέτος να πρωταγωνιστήσουν.

Ο Κάλε Ροβάνπερα, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, επέστρεψε σε πλήρες πρωτάθλημα φέτος, αλλά δυσκολεύτηκε με τα ελαστικά ενώ είπε ότι έπρεπε να αλλάξει και το οδηγικό του στυλ. Περιορίστηκε με το Toyota Yaris στην 4η θέση, ξεπερνώντας κατά 4,7 δευτ. τον Οτ Τάνακ, με το Hyundai i20. O Εσθονός παγκόσμιος πρωταθλητής ήθελε πολύ τη νίκη, όμως είχε προβλήματα.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2024, Τιερί Νεβίλ, μολονότι επικεφαλής την Πέμπτη, έσπασε την ανάρτηση του Hyundai i20 την Παρασκευή, κατέλαβε την 6η θέση και πήρε πρόστιμο 10.000 ευρώ, επειδή μετά πήγε με 3 τροχούς στο σέρβις.

Ατυχος ο Τακαμότο Κατσούτα που είχε κερδίσει 1 ειδική διαδρομή με το Toyota Yaris, αλλά εγκατέλειψε επειδή χτύπησε σε ένα δέντρο και οι θεατές που έσπευσαν να τον επαναφέρουν στον δρόμο δεν τα κατάφεραν.

Εγκατάλειψη και για τον Παζάρι, στην πρώτη του εμφάνιση με την Toyota, χτυπώντας σε μια γέφυρα.

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη World Rally Championship (@officialwrc)

Ο Τζος Μακέρλιν με το Ford Puma της M-Sport τερμάτισε 7ο στο ντεμπούτο του στη μεγάλη κατηγορία Rally1. Ο ομόσταβλός του Γκρεγκουάρ Μούνστερ έκανε πολύ καλή εμφάνιση, κέρδισε ειδική διαδρομή, αλλά με μηχανικό πρόβλημα αρχικά έμεινε εκτός της Παρασκευή το βράδυ, ξαναμπήκε στον αγώνα, αλλά χτύπησε σήμερα το αυτοκίνητο και εγκατέλειψε.

Επόμενο ράλι στη χιονισμένη Σουηδία (13-16 Φεβρουαρίου).

 

 
 
 
 
 
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη World Rally Championship (@officialwrc)

Βαθμολογία Κατασκευαστών

Toyota  60

Hyundai  36

M-Sport Ford  11

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα