Η Yokohama Rubber Co., Ltd., ανακοίνωσε ότι έχει συνάψει συμφωνία αγοράς μετοχών με τη σουηδική Trelleborg AB για την εξαγορά όλων των υφιστάμενων μετοχών της Trelleborg Wheel Systems Holding AB (εφεξής, TWS), μιας εταιρείας που ειδικεύεται στην κατασκευή και πώληση ελαστικών εκτός δρόμου (OHT) για γεωργικά και βιομηχανικά μηχανήματα.
Η εξαγορά έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2022, μετά την ολοκλήρωση των απαραίτητων διαδικασιών που απαιτούνται από τη νομοθεσία τόσο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όσο και άλλων χωρών περί ανταγωνισμού.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο αντίκτυπος της εξαγοράς στα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα της Yokohama Rubber είναι επί του παρόντος υπό εξέταση.
Η Yokohama Rubber εφαρμόζει επί του παρόντος το μεσοπρόθεσμο σχέδιο ανάπτυξης Yokohama Transformation 2023 (YX2023) για τα οικονομικά έτη 2021–2023. Κατά τη διάρκεια του YX2023, η Yokohama Rubber προωθεί ταυτόχρονα την «Αξιοποίηση» των δυνατών σημείων των υφιστάμενων επιχειρήσεών της και την «Εξερεύνηση» νέας αξίας που θα καλύψει τις ανάγκες των πελατών της κατά την υλοποίηση του αναπτυξιακού της πλάνου στην παγκόσμια αγορά ελαστικών. Μέσω αυτής της διττής προσπάθειας, η Yokohama Rubber στοχεύει να επιτύχει αποτελέσματα ρεκόρ για το οικονομικό έτος 2023.
Η παγκόσμια αγορά ελαστικών μπορεί γενικά να χωριστεί σε δύο επιμέρους αγορές: α) ελαστικά καταναλωτών, που περιλαμβάνουν ελαστικά επιβατικών αυτοκινήτων και β) ελαστικά επαγγελματικής χρήσης, που καλύπτουν ελαστικά που χρησιμοποιούνται σε φορτηγά και λεωφορεία, γεωργικά και κατασκευαστικά μηχανήματα, καθώς και σε άλλα οχήματα ειδικής χρήσης. Αυτές οι δύο επιμέρους αγορές είναι επί του παρόντος παρόμοιες σε κλίμακα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ωστόσο, η Yokohama Rubber αναμένει ότι οι τάσεις προς την κατεύθυνση των CASE, MaaS και του ψηφιακού μετασχηματισμού (DX) θα αλλάξουν σημαντικά το τοπίο της αγοράς ελαστικών. Συγκεκριμένα, η ιαπωνική βιομηχανία αναμένει ότι η ιδιοκτησία αυτοκινήτων από φυσικά πρόσωπα θα μειωθεί και τα οχήματα που σχετίζονται με τις υποδομές που προορίζονται για τη μετακίνηση ανθρώπων και αγαθών θα αυξηθούν, με αποτέλεσμα τα ελαστικά των καταναλωτών να μετατραπούν σε επαγγελματικά.
Ως απάντηση σε αυτήν την μεταβαλλόμενη αγορά ελαστικών, η Yokohama Rubber προωθεί μια στρατηγική με μια διττή προσέγγιση που αποτελείται από την «Εκμετάλλευση» και την «Εξερεύνηση». Στον κλάδο των ελαστικών για τους καταναλωτές, αυτή η στρατηγική στοχεύει να αυξήσει την αναλογία πωλήσεων ελαστικών υψηλής προστιθέμενης αξίας, μέσω της αύξησης των πωλήσεων της παγκόσμιας ναυαρχίδας υπό του εμπορικού σήματος ADVAN της Εταιρείας, των GEOLANDAR ελαστικών για SUV και φορτηγά, καθώς και των χειμερινών ελαστικών.
Στην περίπτωση της δραστηριότητας στην κατηγορία των επαγγελματικών ελαστικών, η Yokohama Rubber διερευνά ευκαιρίες που δημιουργούνται από τις αλλαγές της αγοράς, με έμφαση σε τέσσερα θέματα : κόστος, εξυπηρέτηση, DX (ψηφιακός μετασχηματισμός) και επέκταση της γκάμας των προϊόντων της.