Παρόλο που μοιάζει να δραπέτευσε από το ενιαίο πρωτάθλημα της Abarth, το εικονιζόμενο 500 είναι απόλυτα νόμιμο να κυκλοφορεί στο δρόμο. Μπορεί να υστερεί σε άνεση, αλλά με τον 1.4 T-Jet να αποδίδει 190 PS και το βάρος να μην ξεπερνά τα 997 κιλά, δεν ισχύει το ίδιο και για τις επιδόσεις του.
Με αναλογία κιλών/ίππο που θα ζήλευαν πολλά σπορ αυτοκίνητα (μόλις 5,2) το Abarth “695 biposto” πιάνει τα 100 km/h από στάση σε μόλις 5,9 sec και είναι φυσικά το ταχύτερο και πιο δυνατό Abarth 500 που κατασκευάστηκε ποτέ. Το αποδεικνύει και η τελική του ταχύτητα που φτάνει τα 230 km/h.
Μια ματιά στα τεχνικά χαρακτηριστικά δείχνει ότι αυτή η μετάλλαξη έγινε βιαστικά, ξεχνώντας πάνω του αρκετά καλούδια από την αγωνιστική έκδοση. Όπως, π.χ., το κιβώτιο ταχυτήτων, το intercooler, το σύστημα εξάτμισης της Akrapovic, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, αλλά και το ψηφιακό πολυόργανο.
Τα καθίσματα είναι της Sabelt με ζώνες 4 σημείων, ενώ τα φρένα προέρχονται από την Brembo, με τις κόκκινες δαγκάνες να δημιουργούν μια όμορφη αντίθεση με τις ανθρακί ζάντες 18 ιντσών της OZ.
Η καμπίνα είναι αυστηρά διθέσια, με τα πίσω καθίσματα να έχουν βοηθήσει, με την απουσία τους, στη μείωση του βάρους και το roll bar από τιτάνιο της Poggipolini που βρίσκεται στη θέση τους να ενισχύει την ακαμψία του πλαισίου και την ασφάλεια.