Η νέα πετρελαιοκίνητη έκδοση εφοδιάζεται με Euro 6 2λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 38,7 kgm ροπής. Οι επιδόσεις που χαρίζει στο μικρό οικογενειακό χάτσμπακ είναι πολύ καλές, καθώς για να πιάσει τα 100 km/h από στάση απαιτούνται 7,5 sec με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 230 km/h.
Ακόμα, χαρακτηρίζεται και ιδιαίτερα ολιγαρκής σε καύσιμο, μιας και σύμφωνα με τον κατασκευαστή η μέση κατανάλωσή του είναι 4,2 lt/100 km. Συγκρατημένες είναι και οι εκπομπές CO2 που φτάνουν τα 109 gr/km. Σε περίπτωση όμως που εφοδιάζεται με το έξτρα (2.300 ευρώ) ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG έξι σχέσεων, η τελική ταχύτητα μειώνεται στα 228 km/h και αυξάνεται η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές CO2 στα 4,5 lt/100km και στα 122 gr/km αντίστοιχα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εμφανισιακά, η κορυφαία πετρελαιοκίνητη έκδοση παραπέμπει στο GTI, με την μόνη διαφορά να εντοπίζεται στον λογότυπο. Όσον αφορά τον εξοπλισμό, το GTD διαθέτει ότι ακριβώς και το GTI με την τιμή για την 3θυρη έκδοση να έχει οριστεί στις 28.700 ευρώ και για την 5θυρη στις 29.800 ευρώ, πάντα σε συνδυασμό με το όφελος απόσυρσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
VW Golf Sportsvan: Η πρακτικότερη εκδοχή του νέου Golf
To νέο VW Scirocco είναι σχεδόν έτοιμο, αλλά με μικρές αλλαγές
Ηλεκτρικά VW e-Golf και e-up! στην έκθεση Φρανκφούρτης
Με 300 ίππους το νέο VW Golf R
Ένας σκαραβαίος μετατρέπεται σε κλουβί παρατήρησης καρχαριών!
Οδηγούμε το πρωτότυπο VW Taigun
Δοκιμή: VW Golf BlueMotion 1.6 TDI
Κοντά στην παραγωγή του το πρωτότυπο VW Buggy up!
Νέα έκδοση με φυσικό αέριο για το VW up!
Επετειακή έκδοση για τα 1.000.000 κομμάτια του VW Scirocco