To πολυτελές SUV με το υψηλό επίπεδο άνεσης, την άριστη ποιότητα και τις αξεπέραστες δυνατότητες εκτός δρόμου, επιστρέφει πλήρως αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς και με πιο επιβλητική εμφάνιση.
Το νέο Touareg έχει εξελιχθεί σχεδιαστικά, με καθαρές γραμμές και με μεγαλύτερο πλάτος, που δημιουργεί μια έντονα επιβλητική σιλουέτα. Στο εσωτερικό αναδεικνύει πραγματική πολυτέλεια. Με κορυφαία υλικά σε αίσθηση και ποιότητα κατασκευής.
Στην πληρέστατη λίστα πρόσθετου εξοπλισμού, έρχονται να προστεθούν και όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας. Το νέο Touareg αναδεικνύεται σαν ένα από τα ασφαλέστερα και πιο άνετα SUV της αγοράς, διαθέτοντας νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ή αναβαθμίσεις υφιστάμενων συστημάτων, όπως η πιο εξελιγμένη έκδοση του Adaptive Cruise Control, το ACC Plus. Το νέο σύστημα επικοινωνεί πλέον με άλλα συστήματα υποβοήθησης οδηγού όπως το Front Assist, το City Emergency Braking, το Side Assist, τοPark Pilot (όλα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό) προσφέροντας τη δυνατότητα αποφυγής οπίσθιας πρόσκρουσης από διερχόμενο αυτοκίνητο.
Τα μηχανικά του μέρη, εξακολουθούν να είναι η μεγάλη του δύναμη. Κάτω από το καπό κρύβει τον ισχυρότατο3.0 V6 TDI, με αυξημένη ισχύ στους 262 ίππους και κορυφαία ροπή 59,1 kgm. Του εξασφαλίζει επιδόσεις κορυφαίου αυτοκινήτου τουρισμού, με ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνους και μέση κατανάλωση μόλις 6,9 lt/100km. Αξίζει να αναφέρουμε πως με τη βοήθεια του νέου καταλυτικού μετατροπέα SCR (χρήση AdBlue / περίπου 15.000χλμ ανά γέμισμα), ο κινητήρας V6 TDI υπερκαλύπτει τις αυστηρότερες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων EU6. Συνδυάζεται δε, με 8-ταχύτο κιβώτιο Tiptronic. Η 7η και 8η σχέση είναι σχεδιασμένες με κύριο γνώμονα την οικονομία καυσίμου. Για παράδειγμα, η 8η σχέση μειώνει τις στροφές του κινητήρα κατά 34% σε σχέση με την 6η σχέση.
Στην Ελλάδα, το νέο Touareg προσφέρεται στην έκδοση Terrain Tech, όπου αντί για το κλασσικό διαφορικό Torsen, διατίθεται με ένα πιο ισχυρό, ειδικά εξελιγμένο για κίνηση εκτός δρόμου κεντρικό διαφορικό, που περιλαμβάνει υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων (2.69:1), καθώς και δυνατότητα κλειδώματος. Σε νορμάλ συνθήκες η κατανομή της ροπής είναι 40:60 εμπρός-πίσω και μπορεί να κλειδώσει σε 50:50. Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα κλειδώματος 100% του πίσω διαφορικού. Σε αυτή την έκδοση περιλαμβάνεται και η ενισχυμένη ανάρτηση με αυξημένη απόσταση από το έδαφος (10mm εμπρός και 15mm). Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν την κίνηση σε εδάφη με κλίση μέχρι και 45 μοίρες.