Ο κινητήρας των εκδόσεων diesel είναι στα 1.600 κ.εκ. TDI, με δύο διαφορετικές ιπποδυνάμεις. Η μία έκδοση αποδίδει 90 ίππους (κιβώτιο 5 σχέσεων ή DSG 7 σχέσεων) και η άλλη 105 ίππους (κιβώτιο 5 σχέσεων). Ακόμα, αξίζει να σημειωθεί ότι ο 90άρης τουρμποντίζελ στην έκδοση Greenline εκπέμπει 99 gr/km CO2, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρεώνεται με ετήσια τέλη κυκλοφορίας.
Οι βενζίνης είναι δύο στα 1.200 κ.εκ. και ένας στα 1.400 και ανήκουν στην οικογένεια TSI. Ο πρώτος είναι ο 1.2 με τους 86 ίππους και ο δεύτερος αυτός με τους 105 ίππους. Η έκδοση με τον κινητήρα των 1.400 κ.εκ. αποδίδει ισχύ 122 ίππων και εφοδιάζεται με 7αρι κιβώτιο DSG.
Στην ελληνική αγορά θα διατίθεται σε δεκατρείς διαφορετικούς εξωτερικούς χρωματισμούς, τρία επίπεδα εξοπλισμού Αctive (αιρ-κοντίσιον, ράδιοCD, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, κομπιούτερ ταξιδιού, φώτα ημέρας, ΕSP) με τιμές από 12.350 ευρώ με απόσυρση για το 1.2 TSI 86 ίππων και από 14.590 ευρώ για το 1.6 TDI με τους 90 ίππους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
VIDEO: Δοκιμάζουμε το Škoda Octavia 1.6 TDI
Video: Κόντρα ποδηλάτου με αυτοκίνητο 220 ίππων. Ποιος νίκησε;
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου Škoda Rapid Spaceback
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης το ανανεωμένο Škoda Yeti
Πρώτες φωτογραφίες του Skoda Rapid Spaceback
Δοκιμή: Skoda Octavia 1.6 TDI 105 PS