Λίγες μόνον ημέρες πριν την επίσημη παρουσίασή του i3 που θα γίνει παράλληλα σε τρεις ηπείρους (στις μητροπολιτικές πόλεις του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου) ο Ian Robertson, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου και Επικεφαλής των Πωλήσεων & Μάρκετινγκ του BMW Group, δήλωσε πως “το BMW i3 προαναγγέλλει μια νέα εποχή για την ατομική μετακίνηση για το BMW Group. Η BMW i3 έχει ισχυρή συναισθηματική απήχηση, εξαιρετική προϊοντική ουσία και εγγυάται οδηγική απόλαυση. Διαθέτοντας το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε ελκυστική τιμή θα προσφέρουμε στους πελάτες μία ασυναγώνιστη προσφορά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης”.
Το BMW i σκοπεύει να είναι κοντά στους πελάτες της εταιρίας για… πολύ περισσότερο από όσο ορίζεται από τα 150 km αυτονομίας του αυτοκινήτου. Για το σκοπό αυτό, το BMW i θα υποστηρίξει τους πελάτες με “στρατηγική τεσσάρων σημείων” στην παροχή premium υπηρεσιών, οι οποίες είναι:
Φόρτιση στο σπίτι: Το Wallbox (επιτοίχιος πίνακας φόρτισης), είναι η πρώτη και μοναδική λύση φόρτισης στο σπίτι που προσφέρει μία εταιρία αυτοκινήτων. Το αποκλειστικό Wallbox δημιουργήθηκε για να προσφέρει στους πελάτες μία ολοκληρωμένη υπηρεσία φόρτισης του αυτοκινήτου στο σπίτι.
Επίσης η Δημόσια Φόρτιση, η Ευέλικτη Μετακίνηση και οι Υπηρεσίες Υποστήριξης, σύμφωνα με τις οποίες το BMW Group πρόκειται να συνάψει συνεργασίες με παρόχους δημόσιας φόρτισης σε όλες τις χώρες όπου λανσάρονται τα μοντέλα BMW i, διασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο την εγκατάσταση σταθμών φόρτισης σε συγκεκριμένα σημεία.
Επιπλέον, διάφορες υπηρεσίες υποστήριξης όπως οι εφαρμογές ConnectedDrive και μελλοντικές υπηρεσίες οδικής βοήθειας, βρίσκονται σε εξέλιξη για την κάθε ευρωπαϊκή αγορά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυτή περίπου θα είναι η εμφάνιση της νέας BMW M4
Δοκιμάζουμε την BMW 114d
Νέα προγράμματα συντήρησης για BMW και ΜΙΝΙ