Η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε στην αναβάθμιση της Toyota Corolla, με το δημοφιλές μικρομεσαίο να αποκτά νέο σύστημα πολυμέσων, νέα χρώματα και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Με περισσότερες από 50 εκατ. πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, στα χρόνια κυκλοφορίας της στην αγορά, η Toyota Corolla δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Είναι γνωστό, ωστόσο, ότι η ιαπωνική εταιρεία δεν επαναπαύεται ποτές στις δάφνες της και ακολουθεί το δρόμο της διαρκούς εξέλιξης.
Στο πλαίσιο τις παραπάνω φιλοσοφίας και ύστερα από την αντίστοιχη αναβάθμιση του Toyota C-HR, οι Ιάπωνες προχώρησαν σε μια μικρή τεχνολογική κυρίως αναβάθμιση της Toyota Corolla που αφορά το σύνολο της γκάμας της. Δηλαδή, τόσο το χάτσμπακ όσο και τα Touring Sports και Sedan.