Χρησιμοποιεί ένα συνεκτικό συμπλέκτη τελευταίας γενιάς, ο οποίος σε κανονικές συνθήκες μεταφέρει τη ροπή του κινητήρα μόνο στους εμπρός τροχούς για οικονομία. Εάν διαγνώσει ολίσθηση τότε ένα ποσοστό μέχρι 50%μπορεί αν φτάσει και στους πίσω τροχούς. Υπάρχει και η επιλογή κλειδώματος LOCK με κουμπί στο ταμπλό, η οποία για δύσκολα εκτός δρόμου περάσματα κλειδώνει την κατανομή στο 50:50. Λειτουργεί με ταχύτητα μέχρι 40 km/h.
Η τετρακίνηση συνδυάζεται τόσο με τον 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 128 ίππους όσο και με τον επίσης 1.600άρη τουρμποντίζελ με τους 115 ίππους και 300 Nm. Σε κάθε περίπτωση έχεις να διαλέξεις μεταξύ ενός χειροκίνητου ή ενός αυτόματου κιβωτίου και τα δύο με 6 ταχύτητες.
Σημαντική πληροφορία είναι και η ύπαρξη ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης, σε αντίθεση με τον ημιάκαμπτο άξονα των προσθιοκίνητων εκδόσεων. Η απόσταση από το έδαφος είναι στα 167 mm και οι γωνιές προσέγγισης/ράμπας/αναχώρησης είναι 20,5/17 και 28 μοίρες αντίστοιχα.
Η ικανότητα έλξης του τετρακίνητου Tivoli φτάνει τον 1,5 τόνο, ενώ αξίζει αναφορά στη ρεζέρβα ανάγκης που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό και μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμη.