Το νέο μικρό crossover της Chevrolet, σε εκδόσεις με ή χωρίς τετρακίνηση, έρχεται στην Ελλάδα τον Ιούνιο, με τιμή εκκίνησης τα €19.900 με απόσυρση.
Το Chevrolet Trax είναι ένα ακόμη μικρό SUV που εισέρχεται σε αυτή τη σφόδρα αναπτυσσόμενη –πανευρωπαϊκά- κατηγορία. Με μήκος 4,25 m θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από το τέλος Ιουνίου με τιμή εκκίνησης τα € 19.900, συμπεριλαμβανομένου του όφελους απόσυρσης.
Όσον αφορά το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη, το Chevrolet Trax δεν μας επιφυλάσσει καμία έκπληξη, καθώς πατά πάνω στη συνταγή του Opel Mokka, δεδομένου ότι η Opel και η Chevrolet είναι μέλη του ομίλου της GM. Βάσει μεγέθους, το Chevrolet Trax θα έχει να αντιμετωπίσει στην αγορά όλα τα υφιστάμενα μικρά και μικρομεσαία crossover, είτε 4×4 είτε 4×2: Mitsubishi ASX, Suzuki SX4, Nissan Qashqai, Skoda Yeti, Nissan Juke, Mini Countryman. Αλλά και προσεχείς ελεύσεις που κάνουν ιδιαίτερα ανταγωνιστική αυτή την αναπτυσσόμενη κατηγορία, όπως το Peugeot 2008 και το Renault Capture.
Στη χώρα μας, η γκάμα κινητήρων του Chevrolet Trax θα είναι πιο ευρεία από του Mokka: Υπάρχουν δύο κινητήρες βενζίνης, ένας 1.400άρης τούρμπο με 140 PS κι ένας 1.600άρης ατμοσφαιρικός με 115. Ο πρώτος σημαίνει απαραίτητα τετρακίνηση, ενώ ο δεύτερος κίνηση μόνο εμπρός. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο γνωστός μας από τα άλλα μοντέλα της Chevrolet 1.700άρης, που αποδίδει 130 PS. Όσον αφορά το κιβώτιο ταχυτήτων το μεν ντίζελ συνδυάζεται με χειροκίνητο (τετρακίνητο) ή αυτόματο (προσθιοκίνητο) 6άρι σασμάν. Το βενζινοκίνητο 1.600άρι με χειροκίνητο 5άρι και το 1.4Τ με χειροκίνητο 6άρι. Όλα τα μοτέρ με χειροκίνητο κιβώτιο θα εφοδιάζονται με stop/start.
Η καμπίνα του Trax έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτή του Opel Mokka, κάτι που σημαίνει μοντέρνα και ευχάριστη εικόνα, καθώς και μπόλικο χώρο για τους επιβάτες και τα διάφορα μικροπράγματα. Τέσσερις επιβάτες θα έχουν άνετη και ευχάριστη παραμονή στο Trax, χωρίς να δυσανασχετήσουν για τίποτα. Το πορτμπαγκάζ πάντως δεν είναι αντίστοιχα κορυφαίο, με τα 356 λίτρα που χωράει, αφού υπάρχουν και καλύτεροι σε αυτόν τον τομέα ανταγωνιστές. Ευτυχώς που το σχήμα του είναι απόλυτα εκμεταλλεύσιμο και το άνοιγμα του μεγάλο, με χαμηλό κατώφλι.
Σε περίοπτη θέση στο ταμπλό βρίσκεται το σύστημα πολυμέσων MyLink, που ήδη έχουμε γνωρίσει από άλλα Chevrolet. Πέρα από το high tech αέρα που δίνει έχει και πολύ χρήσιμες δυνατότητες, όπως η διευρυμένη συνδεσιμότητα με τα smartphones. Σήμερα, δε γίνεται ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε νέους να μην είναι δυνατό σε τέτοια θέματα. Και το Trax είναι.
Ασφαλώς και δεν είναι ο μόνος για να επιλέξεις το Trax κόντρα ανταγωνισμό του. Είναι όμως ένας ακόμα. Όπως έχετε ήδη διαβάσει, από τα τέλη Ιουνίου που θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, το 1.600άρι προσθιοκίνητο Trax θα ξεκινά από τα 22.500 ευρώ (19.900 με απόσυρση). Η τετρακίνητη έκδοση βενζίνης των 140 PS και με το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού θα ξεκινά από τα 23.500 ευρώ. Ο 1.700άρης ντίζελ των 130 ίππων, σημαίνει 29.000 ευρώ εάν θέλετε τετρακίνηση και 28.000 ευρώ εάν θέλετε το 6άρι αυτόματο κιβώτιο.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι εν λόγω τιμές δεν περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης ή κάποια άλλη προωθητική ενέργεια. Οι διαθέσιμες εκδόσεις εξοπλισμού θα είναι δύο, η βασική LS (διαθέσιμη μόνο στο 1.6) που θα προσφέρει τα απαραίτητα, καθώς και η πλούσια LT που θα περιλαμβάνει πρακτικά τα πάντα την ασφάλεια και την άνεσή σου. Από έξι αερόσακους και ESP, μέχρι αυτόματο κλιματισμό, αυτόματα φώτα, αισθητήρες παρκαρίσματος, το MyLink και αισθητήρες φωτός και βροχής.