Επεμβάσεις στην κεντρική μονάδα (εγκέφαλο) διαχείρισης του κινητήρα έχουν αυξήσει τις στροφές επέμβασης του κόφτη και την πίεση υπερπλήρωσης από τα δύο τούρμπο. Το αποτέλεσμα είναι η απόδοση του 4λιτρου V8 biturbo βενζίνης να φτάσει τους 605 PS και η ροπή του τα 76,5 kgm – όπως ακριβώς στο Audi S8Plus που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Σε συνδυασμό με αλλαγές στο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση(χαμήλωμα κατά 20 mm), ο ενισχυμένος 4.0 TFSI επιταχύνει τα RS6 Avant και RS7 Sportback Performance από στάση μέχρι στα 100 km/h σε 3,7” – κάπου 0,2” ταχύτερα από τα αντίστοιχα νορμάλ μοντέλα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σύμφωνα με την Audi, τα RS6 Avant και RS7 Sportback Performance κάνουν το 0-200 km/h σε 12,1”, δηλαδή 1,4” πιο γρήγορα από τα απλά RS. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h – ή φτάνει τα 280 km/h (RS6) και τα 305 km/h (RS7) με το έξτρα πακέτο Dynamic.
Παρά την επιπλέον δύναμη και τις ανεβασμένες επιδόσεις, η Audi λέει ότι η μέση τυποποιημένη κατανάλωση των δύο RS Performance παραμένει η ίδια με των απλών «αδελφών» τους, στα 9,6 και 9,5 lt/100km αντίστοιχα, με εκπομπές CO2 στα 223 και 221 g/km. Η καλή αυτή απόδοση κατά μεγάλο μέρος αποδίδεται στο σύστημα CΟD που απενεργοποιεί τους 4 από τους 8 κυλίνδρους του κινητήρα στα χαμηλά φορτία.
Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη κατανομή ροπής σε κάθε τροχό, σε κανονικές συνθήκες στέλνει το 40% της ροπής μπροστά και το 60% πίσω για πιο ουδέτερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ευελιξία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα μοντέλα RS Performance ξεχωρίζουν από μικρές αλλά χαρακτηριστικές λεπτομέρειες στο εξωτερικό και το εσωτερικό τους, φορώντας και ειδικά σχεδιασμένες ζάντες 21 ιντσών, με λάστιχα 285/30 R21 στο RS6 Avant Performance και 275/30 R21 tyres στο RS7 Sportback Performance.
Τα δύο νέα RS κοστίζουν 117.000 και 121.700 ευρώ αντίστοιχα στη Γερμανία και η διάθεσή τους στην αγορά θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
H Audi θέλει να πάει στη… Σελήνη και έφτιαξε το κατάλληλο όχημα!
Νέο Audi A4: Ολοκαίνουργιο κι ας μην του φαίνεται (VIDEOS)
Audi: Το 2019 το Q8, ένα χρόνο νωρίτερα το Q6
Audi e-benzin: Έτοιμη η πρώτη δόση της «καθαρής βενζίνης»!