Από τότε, δεν έχουν διαρρεύσει άλλες πληροφορίες πέραν της επιβεβαίωσης, από την πλευρά της BMW, πως το πρότζεκτ «έχει περάσει στην φάση του concept» και η έρευνα για τη βιωσιμότητά του «ολοκληρώθηκε επιτυχώς».
Στο Σαλόνι της Γενεύης, στελέχη της Toyota αποκάλυψαν κάποιες λεπτομέρειες. Ο αντιπρόεδρος της Toyota Ευρώπης Karl Schlicht είπε: «Το νέο αυτοκίνητο θα τοποθετηθεί πάνω από το GT86. Δεν θα το αντικαταστήσει – το GT86 θα συνεχίσει να παίζει τον δικό του, ξεχωριστό ρόλο.»
Αυτό σημαίνει ότι αφενός θα είναι μεγαλύτερο και ακριβότερο, αφετέρου είναι πολύ πιθανόν να ξαναφέρει στο προσκήνιο την ονομασία Supra, που εξαφανίστηκε το 2002 όταν σταμάτησε η παραγωγή της τελευταίας της γενιάς.
Το πρωτότυπο FT-1 (Future Toyota – 1), που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ το 2014, ενδέχεται να μας δίνει μια πρώτη εικόνα της νέας Supra.
Η BMW θα παρέχει την τεχνογνωσία στη χρήση ανθρακονημάτων, η οποία αποκτήθηκε με τα i3 και i8, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι τόσο η δική της έκδοση όσο και αυτή της Toyota θα χρησιμοποιούν υβριδική τεχνολογία, με έναν βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες που θα παρέχουν κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Θεωρητικά, το γερμανικό μοντέλο θ’ αντικαταστήσει τη Ζ4 και προβλέπεται να είναι σαφώς μικρότερο από το ιαπωνικό. Ο υπεύθυνος για τα τμήματα πωλήσεων και μάρκετινγκ της BMW, Ian Robertson, ξεκαθάρισε ότι οι δύο κατασκευαστές έχουν καταλήξει σε μια φόρμουλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μοντέλα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες.
«Είμαστε σίγουροι ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορεί να δουλέψει και για τους δύο», είπε. «Τα αυτοκίνητα δεν είναι αναγκαίο να τοποθετηθούν στο ίδιο segment. Το concept δουλεύει, η πλατφόρμα το ίδιο, και πλέον έχουμε δύο γκρουπ μηχανικών εξέλιξης, ένα γερμανικό και ένα ιαπωνικό, που ‘παλεύουν’ για το αυτοκίνητο που θέλει το καθένα.»
Ο Robertson σχολίασε ότι ακόμα δεν έχει αποφασιστεί πού θα γίνεται η παραγωγή τους, αλλά το πιο πιθανό είναι να κατασκευάζονται στο ίδιο εργοστάσιο. «Ένα από τα θέματα που θα μας απασχολήσει στην επόμενη φάση είναι ν’ αποφασίσουμε ποιος απ’ τους δύο θα κατασκευάζει το αυτοκίνητο και σε ποια χώρα. Πρέπει να ερευνήσουμε ποιες είναι οι μεγαλύτερες αγορές της κάθε μάρκας και να δούμε ποιες από αυτές είναι κοινές.» Από αυτό συνάγεται πως η Ιαπωνία μάλλον βγαίνει εκτός συναγωνισμού και τα δύο σπορ μοντέλα θα κατασκευάζονται είτε στις ΗΠΑ είτε στην Ευρώπη.
Μέχρι στιγμής η Lexus δεν έχει αναμιχθεί στο πρόγραμμα. Υψηλά ιστάμενα στελέχη πάντως δεν απέκλεισαν να γίνει κάτι τέτοιο στο απώτερο μέλλον. «Η Toyota είναι δίπλα μας. Είμαστε μία εταιρία με επικεφαλής τον Akio Toyoda», είπε ο επικεφαλής της Lexus Ευρώπης, Alain Uyttenhoven. «Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποιο κοινό πρότζεκτ μεταξύ της Lexus και της BMW. Πρακτικά, ωστόσο, έχουμε πρόσβαση σε ό,τι θελήσουμε από την Toyota.»