Αυτή η μείωση από τα 87 στα 84 gr/km επιτεύχθηκε με βελτιστοποίηση των ρυθμίσεων και με αεροδυναμικές βελτιώσεις όπως τα πτερύγια σταθεροποίησης της ροής στα πίσω παράθυρα. Οι μετατροπές αυτές συνδυάζονται για να αυξήσουν τη συνολική απόδοση χωρίς επιπτώσεις στις επιδόσεις του αυτοκινήτου.
Μέρος της στρατηγικής της Toyota για συνεχή βελτίωση της απόδοσης των μοντέλων της, οι μετατροπές αυτές εκτέθηκαν για πρώτη φορά στο Auris Hybrid Touring Sports των 85 gr/km που ντεμπουτάρισε στο Σαλόνι της Γενεύης το Μάρτιο.
Το νέο Auris έχει εμπορική επιτυχία στην Ευρώπη, με αύξηση 27% στις πωλήσεις του το πρώτο τρίμηνο του 2013. Η έκδοση Hybrid έχει ακόμα μεγαλύτερη επιτυχία, αφού οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 69% το τελευταίο δωδεκάμηνο.