Το νέο Insignia Cross Tourer προσφέρεται με τρεις κινητήρες στην γκάμα του, δύο πετρελαίου και έναν βενζίνης. Ο βασικός πετρελαιοκινητήρας είναι ο 2.0 CDTi των 163 ίππων και των 38,7 kgm ροπής (με overboost) και ακολουθεί ο κορυφαίος ντίζελ της γκάμας, ο 2.0 BiTurbo CDTi των 195 ίππων και των 40,8 kgm ροπής.
Ο μοναδικός, προς το παρόν, βενζινοκινητήρας είναι ο 2.0 SIDI Turbo που αποδίδει 250 ίππους και 40,8 kgm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας και ο βασικός πετρελαιοκινητήρας μπορούν να εφοδιαστούν είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ ο BiTurbo CDTi προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.
Από πλευράς εμφάνισης, το Insignia Cross Tourer διαθέτει μεγαλύτερη και χρωμιωμένη μάσκα, ενώ εκτός από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες και τα προστατευτικά που το αγκαλιάζουν, υπάρχουν και προστατευτικές ποδιές, τόσο εμπρός όσο και πίσω, για προστασία των μηχανικών μερών σε εκτός δρόμου διαδρομές. Ακόμα, η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 20 mm σε σχέση με το απλό Insignia Tourer.
Το Insignia Cross Tourer διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση με συμπλέκτη Haldex που μοιράζει την ροπή στον εμπρός και τον πίσω άξονα, ανάλογα τις συνθήκες, ενώ μπορεί να δώσει μέχρι και 100% της δύναμης στον πίσω άξονα. Όταν όμως δεν χρειάζεται η επιπλέον πρόσφυση, το σύστημα δίνει κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς για οικονομία καυσίμου και λιγότερη φθορά στα μηχανικά μέρη.
Στον στάνταρ εξοπλισμό συναντάμε και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα (eLSD) και την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση FlexRide. Σύμφωνα μάλιστα με την Opel, η τετρακίνηση σε συνδυασμό με την ανάρτηση FlexRide προσφέρει πολύ καλό έλεγχο του μοντέλου σε εκτός δρόμου διαδρομές.
Η επίσημη παρουσίασή του είναι προγραμματισμένη να γίνει στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης και η διάθεση του στην αγορά θα ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους.