Το σπορ μέλλον της Opel είναι ηλεκτρικό: τα Plug-in Hybrid Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe λανσάρουν ένα δυναμικό sub-brand.
Το GSe επιστρέφει! Μετά την ανακοίνωση ότι η Opel θα αναβιώσει το GSe ως ένα νέο sub-brand για τα δυναμικά, ηλεκτροκίνητα μοντέλα της, η μάρκα με σήμα τον κεραυνό δημοσίευσε σήμερα περαιτέρω πληροφορίες και φωτογραφίες των πρώτων της νέων μοντέλων GSe – το νέο Opel Astra GSe και το νέο Opel Astra Sports Tourer GSe.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν τη βέλτιστη ισορροπία μεταξύ οδηγικής άνεσης και επιδόσεων σε συνδυασμό με υπευθυνότητα απέναντι στο περιβάλλον.
«Το νέο Astra GSe και το νέο Astra Sports Tourer GSe είναι τα ιδανικά μοντέλα για το λανσάρισμα του δυναμικού μας, νέου sub-brand, το οποίο βρίσκεται σε πλήρη εναρμόνιση με τη στρατηγική μας να γίνουμε μία πλήρως ηλεκτρική μάρκα μέχρι το 2028», δήλωσε ο Florian Huettl, CEO της Opel.
Με εντυπωσιακή ισχύ 165 kW/225 hp και μέγιστη ροπή 360 Nm (προκαταρκτικές τιμές WLTP (1) κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου: 1,2-1,1 l/100 km, εκπομπές CO2 26-25 g/km) τα νέα Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe θα συναγωνιστούν τα καλύτερα αντίστοιχα στην εκκίνηση από στάση, την επιτάχυνση και την τελική ταχύτητα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Επιπλέον, τα νέα μοντέλα θα αποτελέσουν ένα νέο σημείο αναφοράς, χάρη στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα τους. Συγκριτικά με την υπόλοιπη οικογένεια Astra, τα μοντέλα GSe είναι ακόμα πιο ευέλικτα και ακριβή. Τα συστήματα διεύθυνσης, ανάρτησης και πέδησης ανταποκρίνονται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού.
Ο Γερμανός κατασκευαστής έχει πετύχει χαρακτηριστικά χειρισμού υψηλών επιδόσεων εξοπλίζοντας τα νέα μοντέλα Opel Astra GSe με ένα αποκλειστικό πλαίσιο, χαμηλωμένο κατά 10 mm. Συγκριτικά με τον άμεσο ανταγωνισμό, τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν καλύτερη ευστάθεια στο στρίψιμο, στο φρενάρισμα και – όπως όλα τα Opel – στην οδήγηση με υψηλές ταχύτητες στην Autobahn.
Η σπορ ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης έχει γίνει αποκλειστικά για τα GSe, ενώ τα μοναδικά ελατήρια και τα αμορτισέρ λαδιού της εμπρός και πίσω ανάρτησης είναι ειδικά ρυθμισμένα όχι μόνο για δυναμική οδήγηση, αλλά και για άνεση. Τα αμορτισέρ υιοθετούν την τεχνολογία KONI FSD (Frequency Selective Damping), που επιτρέπει διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης στις υψηλές συχνότητες (έλεγχος ανάρτησης) έναντι των χαμηλών συχνοτήτων (έλεγχος αμαξώματος).
Οι ρυθμίσεις του ESP έχουν γίνει ειδικά για τα μοντέλα GSe, με το όριο ενεργοποίησης να είναι προσαρμοσμένο προς τα πάνω, ώστε να ενισχύεται η δυναμική οδηγική συμπεριφορά.
Δυναμισμός: Bold & Pure σχεδίαση Astra και στιλιστικά στοιχεία υπογραφής GSe
Η νέα γενιά Opel Astra αποτελεί μια Bold & Pure σχεδιαστική δήλωση για τη μάρκα. Τα στιλιστικά στοιχεία υπογραφής του GSe προσδίδουν ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Εξωτερικά, η σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου 18” (εμπνευσμένη από το περίφημο, αμιγώς ηλεκτρικό Manta GSe concept), ο ειδικός εμπρός προφυλακτήρας, καθώς και το έμβλημα GSe στην πόρτα του χώρου αποσκευών, δεν αφήνουν καμία αμφιβολία για τον δυναμικό χαρακτήρα του GSe. Στο εσωτερικό, οι σπορ φιλοδοξίες υπογραμμίζονται από τα εμπρός σπορ καθίσματα με επένδυση Alcantara.
Πέραν του ότι είναι μοναδικά στο GSe, ενισχύουν περαιτέρω τη μακροχρόνια φήμη της Opel στα εργονομικά καθίσματα – κυρίως στην compact κατηγορία του Astra – χάρη στην πιστοποίηση AGR.
Η ονομασία “GSe” της Opel ήταν κατά παράδοση μία συντομογραφία του “Grand Sport Einspritzung” (Grand Sport Injection), όπως στο Opel Commodore GS/E και το Opel Monza GSE. Το GSe είναι τώρα το κορυφαίο, σπορ sub-brand της Opel, που αντιπροσωπεύει το “Grand Sport electric”. Συνδυάζοντας τις “fun-to-drive” αξίες με την κινητικότητα μηδενικών ρύπων, τα μοντέλα Opel GSe θα επαναπροσδιορίσουν την έννοια των επιδόσεων.
[1] Ανεπίσημες τιμές που ορίζονται με βάση την πιο ρεαλιστική μέθοδο δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure), η οποία αντικαθιστά το πρότυπο NEDC (New European Driving Cycle). Τα οχήματα δεν είναι ακόμα διαθέσιμα. Η κατανάλωση, οι εκπομπές CO2 και η αυτονομία ενός οχήματος εξαρτώνται όχι μόνον από την αποδοτική χρήση ενέργειας, αλλά επηρεάζονται και από το οδηγικό στυλ και άλλους μη τεχνικούς παράγοντες. Οι πληροφορίες για την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων δεν αναφέρονται σε ένα μεμονωμένο όχημα και δίδονται αποκλειστικά και μόνο για λόγους σύγκρισης μεταξύ των διαφόρων τύπων οχημάτων.