H Audi ανακοίνωσε τη μεγαλύτερη εδώ και χρόνια αναδιοργάνωση του διοικητικού τμήματός της. Οι σχεδόν σαρωτικές αλλαγές έγιναν σε μια προσπάθεια για ένα νέο ξεκίνημα μετά τους κλυδωνισμούς που προξενήθηκαν από το σκάνδαλο ντίζελ.
Με ανακοίνωσή της η Audi έκανε γνωστή την αντικατάσταση του Οικονομικού Διευθυντή Axel Strotbek, του επικεφαλής παραγωγής Hubert Waltl, του επικεφαλής του τμήματος ανθρωπίνων πόρων Thomas Sigi και του επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων, Dietmar Voggenreiter.
Όπως αναμενόταν ο Διευθύνων Σύμβουλος της Audi, Rupert Stadler παρέμεινε στη θέση του παρά τη δριμύτατη κριτική που δέχθηκε από τον Τύπο και τα συνδικάτα για τους χειρισμούς του στο σκάνδαλο των εκπομπών ρύπων.
Ο αντικαταστάτης του Οικονομικού Διευθυντή θα είναι ο 55χρονος Alexander Seitz. Μετακινείται σε αυτή τη θέση από την κοινοπραξία της Volkswagen με την κινέζικη SAIC, όπου κατείχε τη θέση του πρώτου αντιπροέδρου.
Ο Bram Schot, 56 ετών, διαδέχεται τον επικεφαλής πωλήσεων Dietmar Voggenreiter. Ο Schot ήταν επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ των επαγγελματικών Volkswagen από το 2012.
Ο Wendelin Goebel, 53, θα είναι ο νέος επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινων πόρων, αντικαθιστώντας τον Sigi. Θεωρείται στενός σύμμαχος του CEO της Volkswagen Matthias Müller αλλά και του Rupert Stadler.
Τέλος ο 58χρονος Peter Koessler θα είναι ο επικεφαλής του τμήματος παραγωγής και μηχανοργάνωσης. Πρόκειται για μια προαγωγή καθώς ο Koessler ήταν μέχρι πρότινος ο διευθυντής του εργοστασίου της Audi στην Ουγγαρία.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Audi δεν έκανε κανένα επίσημο σχόλιο για τα αίτια της σαρωτικής αυτής διοικητικής αναδιάρθρωσης. Ωστόσο άνθρωποι που είναι σε θέση να γνωρίζουν τη διοικητική δομή της εταιρείας είχαν κάποια σχόλια να κάνουν. Για παράδειγμα υπογραμμίζουν ότι ο CEO της Audi Rupert Stadler είχε την υποστήριξη των ισχυρών οικογενειών Porsche και Piech, οι οποίες ελέγχουν το Volkswagen Group. Αυτός ήταν και ο λόγος που όχι μόνο διασώθηκε αλλά επέκτεινε το συμβόλαιό του για πέντε ακόμα έτη.
Να σημειώσουμε ότι αυτή τη στιγμή η Audi «ταλαιπωρείται» από ανακλήσεις μοντέλων, διώξεις ή ανακρίσεις αλλά και έντονη κριτική από τα συνδικάτα και σημαντικά στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας σε σχέση με την τακτική της στο σκάνδαλο ντίζελ αλλά και τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας από τότες που το εν λόγω σκάνδαλο ξέσπασε, το 2015.
Να θυμίσουμε πως η Audi παραδέχτηκε το Νοέμβριο του 2015 ότι όντως στους 3λιτρους V6 ντίζελ κινητήρες της είχε τοποθετηθεί η συσκευή ελέγχου των εκπομπών ρύπων που άλλαζε τη χαρτογράφηση ώστε στους τυποποιημένους ελέγχους να εκπέμπουν λιγότερους ρύπους και να εγκρίνονται από την αρμόδια επιτροπή των ΗΠΑ.
Το Volkswagen Group συμφώνησε τελικά με την Κυβέρνηση των ΗΠΑ να ξοδέψει περίπου 25 δις δολάρια προκειμένου να αποζημιώσει τις περιβαλλοντικές ρυθμιστικές αρχές, τις Πολιτείες, τους ντίλερ και βέβαια τους ίδιους τους πελάτες, από τους οποίους προσφέρθηκε να επαναγοράσει περίπου 500.000 ρυπογόνα οχήματα.