Πρόκειται για το τρίτο πρωτότυπο της σειράς Prologue που, όπως λέει η Audi, «δείχνει τη νέα, δυναμική σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας». Αυτό που δεν λέει, αλλά αφήνει να διαφανεί, είναι πως και τα τρία concept μας προϊδεάζουν για το επερχόμενο Α6.
Το Allroad βασίζεται στο Prologue Avant, με τις εμφανέστερες διαφορές να εντοπίζονται στη μεγαλύτερη, κατά 77 mm, απόσταση από το έδαφος και την πιο off road εμφάνιση χάρη στα φουσκωμένα φτερά και τα πλαϊνά μαρσπιέ.
Με μήκος 5,12 m, το Prologue Allroad χαρακτηρίζεται από το μακρύ εμπρός μέρος με τη νέα έκδοση της φαρδιάς εξαγωνικής μάσκας και τα λεπτά φώτα με τεχνολογία laser, την κεκλιμένη οροφή, τις φαρδιές πίσω κολόνες και τα LED πίσω φώτα.
Η καμπίνα ξεχωρίζει για τις λιτές γραμμές της, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τη χρήση οθονών αφής με τεχνολογία OLED για τον χειρισμό των διαφόρων συστημάτων. Οι επιβάτες στα δύο πίσω καθίσματα έχουν επίσης στη διάθεσή τους μία τέτοια οθόνη για να ρυθμίζουν τον κλιματισμό, το σύστημα πολυμέσων – ακόμα και να ανταλλάσσουν δεδομένα με τον οδηγό.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας 4λιτρος V8 με δύο τούρμπο και ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Η συνολική ισχύς των 734 ίππων και η ροπή των 91 kgm μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς, επιταχύνοντας το Allroad στα 0-100 km/h σε 3,5¨.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου, που είναι τοποθετημένη στο πίσω μέρος του αμαξώματος, έχει χωρητικότητα 14,1 kWh και προσφέρει πλήρως ηλεκτρική αυτονομία 54 km. Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα κίνησης κατεβάζει την μέση κατανάλωση στα μόλις 2,4 lt/100 km και τις εκπομπές CO2 στα 56 g/km.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Νέο Audi TT 2.0 TDI: Πόσο σπορ είναι με το ντίζελ μοτέρ; – ΦΩΤΟ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus
Παρουσιάστηκε το νέο Audi TT Roadster
Audi Sport Quattro: Το φθινόπωρο η απόφαση για το αν θα βγει στην παραγωγή