Το κενό μεταξύ των συμβατικών Audi TT και TT Roadster και των αντίστοιχων TTS, καλύπτεται τώρα από τη νέα έκδοση TT S line Competition.
Εξωτερικά, το Audi TT S line Competition ξεχωρίζει κυρίως χάρη στη σταθερή πίσω αεροτομή. Ανεξαρτήτως του χρώματος του αμαξώματος είναι βαμμένη σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα, όπως ακριβώς και η μάσκα, οι καθρέφτες, οι απολήξεις της εξάτμισης και ο αεροδυναμικός διαχύτης. Οι ζάντες, επίσης σε μαύρο χρώμα, έχουν διάμετρο 19’’ και ντύνονται με λάστιχα 245/35, ενώ πίσω τους διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων. Τέλος, το ΤΤ S line Competition διαθέτει πιο σπορ συνδυασμό αμορτισέρ-ελατηρίων, που το φέρνουν 10 mmπιο κοντά στον δρόμο.
Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνουν τα καθίσματα S line, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη και προαιρετικά ρυθμιζόμενα πλαϊνά μαξιλαράκια, μαζί με το αντίστοιχο flat-bottomed τιμόνι S line. Το Virtual Cockpit, με την οθόνη 12,3’’ στη θέση του πίνακα οργάνων, ανήκει στον βασικό εξοπλισμό του S line Competition, και έχει μια επιπλέον λειτουργία Sport, όπου κεντρικό ρόλο στο καντράν αναλαμβάνει το στροφόμετρο, με την ταχύτητα να αναγράφεται ψηφιακά στο κέντρο του. Το σαλόνι είναι ντυμένο με alcantara, ενώ σε καθίσματα, πόρτες, τιμόνι και λεβιέ ξεχωρίζουν οι γκρι ραφές.
Το Audi TT S line Competition δεν διατίθεται με τον 1.8 TFSI ή τον 2.0 TDI, παρά μόνο με τον 2.0 TFSI των 230 PS και με όλους τους συνδυασμούς μετάδοσης του συμβατικού ΤΤ. Δηλαδή ως προσθιοκίνητο με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο ή 7άρι S tronic, και ως τετρακίνητο αποκλειστικά με S tronic. Διατίθεται με μια περιορισμένη παλέτα χρωμάτων που περιλαμβάνει λευκό, γκρι, κόκκινο, και το νέο μπλε Ara. Η μαλακή οροφή της έκδοσης Roadster έχει σε κάθε περίπτωση μαύρο χρώμα.
Οι πωλήσεις του Audi TT S line Competition θα ξεκινήσουν πριν το τέλος του 2016.