Τι ακριβώς είναι αυτό; Ο υπεύθυνος του τμήματος εξέλιξης της Audi, Ulrich Hackenberg, εξηγεί πως «περιλαμβάνει την βέλτιση χωρητικότητα, ισχύ, ροπή και οικονομία για κάθε κλάση οχήματος».
Ο νέος TFSI έχει κυβισμό 1.984 cc και αποδίδει 190 PS και 32,3 kgm ροπής που είναι διαθέσιμα από τις 1.450 μέχρι τις 4.400 rpm. Με την μέση τυποποιημένη κατανάλωση να πέφτει κάτω από τα 5,0 lt/100 km, ο καινούργιος τετρακύλινδρος που αρχικά θα τοποθετηθεί στο Α4 που θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη (και στη συνέχεια σε άλλα μοντέλα του γκρουπ) είναι οικονομικότερος όχι μόνο από αυτόν που αντικαθιστά αλλά και από τον άμεσο ανταγωνισμό.
Η βασική αρχή λειτουργίας του είναι παρόμοια με τον κύκλο Miller, την οποία οι μηχανικοί εξέλιξαν επεμβαίνοντας στο χρόνο ανοίγματος και κλεισίματος των βαλβίδων εισαγωγής και ενσωματώνοντας την πολλαπλή εξαγωγής στην κυλινδροκεφαλή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Πρωτότυπη διαμαρτυρία για ένα Audi που καίει λάδια!
Νέο Audi TT 2.0 TDI: Πόσο σπορ είναι με το ντίζελ μοτέρ; – ΦΩΤΟ
Η απιστία του κόστισε ένα… Audi R8
Αυτό θα ήταν το πιο αναξιόπιστο και προβληματικό αυτοκίνητο της αγοράς
Ελαφρύτερο, ταχύτερο και με περισσότερους από 360 ίππους, το νέο Audi RS3
Audi: Μεταχειρισμένα σαν… καινούργια με το πρόγραμμα Audi Approved: plus