Η Audi ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον πήχη στα SUV υψηλών επιδόσεων. Φυσικά το μεγαλύτερο ενδιαφέρον επικεντρώνεται στον ισχυρότερο κινητήρα. Ο γνωστός 5κύλινδρος βραβευμένος 2.5 TFSI εξακολουθεί να είναι το διαμάντι κάτω από το καπό, όμως με καίριες βελτιώσεις.
Πιο συγκεκριμένα, φτάνει στη μέγιστη απόδοση που γνωρίσαμε στο RS3 μέσα στο 2015. Πλέον, η μέγιστη ισχύς είναι κατά 27 ίππους αυξημένη, φτάνοντας τους 367 ίππους από τις 5.550 έως τις 6.800 rpm. Η ροπή κερδίζει 1,5 kgm, με τη μέγιστη τιμή να είναι πλέον 47,4 kgm από τις 1.625 έως τις 5.550 rpm. Οι βασικές κατασκευαστικές διαφορές έχουν να κάνουν με την απόδοση του ψυγείου και με την παροχή της αντλίας καυσίμου. Επίσης η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσης έχει αυξηθεί κατά 0,15 bar.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Όπως και στο «απλό» RS Q3, το αμάξωμα είναι κατά 20 mm χαμηλότερο από το Q3, χρησιμοποιείται ενισχυμένη έκδοση του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη S tronic και μόνιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση quattro. Το RS Q3 Performance ξεχωρίζει εξωτερικά από τα πρόσθετα σε ματ υφή και χρώμα τιτανίου. Τα βρίσκουμε στους αεραγωγούς, στο σήμα quattro, στα πλαίσια από τις πόρτες και στους καθρέπτες. Αποκλειστικές είναι επίσης και οι ματ ζάντες 20 ιντσών, καθώς και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, με το σήμα RS.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT