Το Instagram ίσως είναι το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιείται περισσότερο από κάθε άλλο για την επίδειξη πλούτου, οπότε δεν θα μπορούσαν να λείπουν από αυτό εκατομμύρια δημοσιεύσεις με υπεραυτοκίνητα.
Οι εν λόγω δημοσιεύσεις γίνονται είτε από τους λεγόμενους carspotters που “οργώνουν” πλούσιες περιοχές με μια κάμερα στο χέρι προς αναζήτηση υπεραυτοκινήτων με τα σήματα των Ferrari, Lamborghini, McLaren, Bugatti κ.α., είτε από τους ίδιους τους ιδιοκτήτες που διατηρούν προσωπικά προφίλ στα οποία παρουσιάζουν την καθημερινότητα μέσα στα πολυτελή γκαράζ τους.