Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πλήρεις προδιαγραφές του νέου ντίζελ κινητήρα της, που έρχεται να ανατρέψει τους συσχετισμούς ισορροπίας που υπήρχαν μέχρι σήμερα στον ανταγωνισμό.
Δεν έχουν περάσει καλά καλά τέσσερα χρόνια, όταν το 2012 η BMW λανσάρισε ένα 3τούρμπινο μοτέρ ντίζελ με μέγιστη ισχύ 381 PS και ροπή 75,5 kgm. Και τώρα έρχεται να αναβαθμίσει αυτό τον κινητήρα με την προσθήκη ενός ακόμη τούρμπο. Στην ουσία πρόκειται για την αντικατάσταση του μεγάλου τούρμπο χαμηλής πίεσης με δύο μικρότερα, εξ ου και πρόκυψαν οι τέσσερις τουρμπίνες.
Διαβάστε περισσότερα στο drive.gr