Η αντιπροσωπεία της Nissan στην Ισπανία πρωτοπορεί για μια ακόμα φορά και μετά την πρώτη πώληση αυτοκινήτου μέσω Twitter, πριν από τέσσερα χρόνια, έκανε και την πρώτη μέσω της εφαρμογής WhatsApp.
Με τις εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης να κερδίζουν ολοένα και περισσότερο έδαφος, ειδικά κατά την περίοδο της έξαρσης του Covid-19, η Nissan έκανε για μια ακόμα φορά τη διαφορά. Συγκεκριμένα, η Antamotor, αντιπροσωπεία της Nissan στη Λα Κορούνια της Ισπανίας, υλοποίησε, κατά τη διάρκεια του lockdown, μια διαδικτυακή διαδικασία πώλησης, όπου με επτά κλικ και σε επτά ημέρες, ο ενδιαφερόμενος αγοραστής μπορεί να έχει το μοντέλο Nissan που επιθυμεί να αποκτήσει, στο σπίτι του!