Η BMW ξεκαθάρισε ότι στη νέα σειρά μοντέλων «i» δεν υπάρχει χώρος για κάποια έκδοση εξελιγμένη από το M division.
Τέλος στις φήμες που μιλούσαν για δημιουργία μιας… i8 M στο μέλλον έβαλε η BMW. Το τμήμα «Μ» δεν είχε ούτε και πρόκειται να έχει καμία ανάμειξη στην εξέλιξη των μοντέλων «i», σύμφωνα με τους Γερμανούς.
Στο πλαίσιο της Έκθεση της Φρανκφούρτης ο υπεύθυνος επικοινωνίας για θέματα τεχνολογίας της BMW Cypselus von Frakenberg ξεκαθάρισε ότι τα μοντέλα «Μ» είναι τελείως διαφορετικά από τα «i» και δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπλεχτούν τα δύο brands. «Το Μ division φτιάχνει αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ τα “i” είναι ηλεκτρικά. Δεν μπορούν να συνυπάρξουν», δήλωσε.
«Δείτε για παράδειγμα το BMW i8, με τη νέα αρχιτεκτονική LifeDrive. Δεν θα είχε νόημα να ενσωματώσουμε τη φιλοσοφία της “Μ” σε αυτό», μας είπε ο von Frakenberg. Παραδέχτηκε πάντως ότι ενώ η Porsche 911 Carrera Sμπορεί να θεωρηθεί από αρκετούς υποψήφιους αγοραστές ως άμεσος ανταγωνιστής του i8, το αυτοκίνητο της BMW είναι πιο αργό από εκείνη. Όμως συμπλήρωσε ότι «το να έχεις το γρηγορότερο αυτοκίνητο δεν είναι ο σημαντικότερος παράγοντας. Το πιο σημαντικό είναι να νιώθει ο οδηγός ότι βρίσκεται σε ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο, και η ευελιξία του i8, η δυναμική συμπεριφορά του, είναι συγκρίσιμα με μιας Μ3».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αντέχει και τα καλάσνικοφ, η νέα θωρακισμένη BMW X5
VIDEO: Δοκιμάζουμε την BMW X1 sDrive16i
Η διαφήμιση της Infiniti που “τα χώνει” σε Mercedes και BMW (VIDEO)
Μια BMW Χ5 που καταναλώνει μόλις 3,8 lt καυσίμου ανά 100 km
Έτσι θα ακούγονται οι νέες BMW M3 και Μ4
Οδηγούμε τη νέα BMW Z4 sDrive18i
Επίσημη αποκάλυψη για το ηλεκτρικό i3 της BMW
BMW i3: Τέλος του χρόνου στην Ελλάδα με 36.150 ευρώ
To BMW Concept Active Tourer Outdoor προλογίζει την Σειρά 1 GT