Εσωτερικές πηγές αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αποτελέσει τον βασικό πυρήνα της Σειράς «i» της BMW, με αποτέλεσμα τα σχέδια για εξέλιξη νέων ηλεκτρικών μοτέρ να περάσουν σε δεύτερη μοίρα.
Το μέλος του Συμβουλίου της βαυαρικής εταιρείας, Klaus Froehlich, είπε στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ότι η BMW αυτή τη στιγμή προσλαμβάνει ειδικούς στην τεχνητή νοημοσύνη και την «εκπαίδευση» των μηχανών προκειμένου να εξελίξουν τα ήδη υπάρχοντα συστήματα αυτόνομης οδήγησης και να επιταχύνουν με αυτό τον τρόπο την ενσωμάτωσή τους σε μοντέλα παραγωγής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Froehlich επίσης ανέφερε πως η BMW είναι πιθανόν να δημιουργήσει μια δική της εταιρεία car-pooling(κοινής χρήσης οχημάτων) ή να συνεργαστεί με μια ήδη υπάρχουσα τέτοια εταιρεία, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη. Κάτι που υπογραμμίζει την τεράστια επένδυση που είναι διατεθειμένη να κάνει η BMW για να εισέλθει σε έναν τέτοιο επιχειρηματικό κλάδο.
Το drive.gr είχε πριν από λίγο καιρό δημοσιοποιήσει τις απόψεις του επικεφαλής πωλήσεων και marketing της BMW, Ian Robertson, ο οποίος δήλωνε πως δεν πίστευε πως ένα πραγματικά αυτόνομο αυτοκίνητο θα πωλούνταν σε μεγάλη κλίμακα πριν περάσουν τουλάχιστον 15 χρόνια ακόμα. Ωστόσο οι πρόσφατες εξελίξεις μπορεί να πυροδοτήσουν μια επιτάχυνση της στρατηγικής της BMW προς αυτή την κατεύθυνση.
Νωρίτερα φέτος η BMW αποκάλυψε το έντονο ενδιαφέρον της για την εξέλιξη της αυτόνομη τεχνολογίας με το Vision Next 100, ένα concept car που δείχνει πως η βαυαρική εταιρεία πιστεύει πως θα είναι το αυτοκίνητο σε έναν αιώνα από σήμερα. Πάντως αυτή τη στιγμή η Σειρά i της BMW έχει μόλις δύο μοντέλα, το πλήρως ηλεκτρικό i3 και την υβριδική i8. Οι πωλήσεις μάλιστα δεν είναι και ιδιαίτερα ενθαρρυντικές, ειδικά αν τις συγκρίνει με τις αντίστοιχες της Tesla. Το i3 για παράδειγμα πούλησε πέρσι περίπου 25.000 αυτοκίνητα, τη στιγμή που παραγγελίες για το επερχόμενο Tesla Model 3 έχουν φτάσει μέχρι στιγμής τις 400.000.