Οι τρεις μεγαλύτερες αγορές για τα roadster είναι οι ΗΠΑ, η Βρετανία και η Γερμανία, σύμφωνα με τον υπεύθυνο του τμήματος εξέλιξης της BMW, Guenter Froelich.
“Κοιτάζοντας τα νούμερα, συνειδητοποιήσαμε ότι η κατηγορία συρρικνώνεται», είπε. Τα στοιχεία της JATO επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά του. Οι πωλήσεις της Ζ4 σημείωσαν πτώση 13% στις ΗΠΑ και 11% στην Ευρώπη πέρυσι σε σχέση με το 2013.
Επιπλέον, ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος δεν είναι καθόλου δημοφιλής στη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου: «Οι αγοραστές στην Κίνα δεν ενδιαφέρονται γενικά για τα roadster.»
Ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι Κινέζοι οδηγοί προτιμούν την ανωνυμία τους, κάτι που δεν μπορούν να έχουν οδηγώντας ένα αυτοκίνητο με ανοιχτή οροφή. Η ατμοσφαιρική μόλυνση, που χτυπάει κόκκινο στις περισσότερες μεγάλες πόλεις, είναι ένας ακόμα ανασταλτικός παράγοντας.
Ακόμα κι έτσι, η μάρκα δεν θα εγκαταλείψει την κατηγορία. Μάλιστα ο Froelich τόνισε πως θα ήθελε να δει την επόμενη γενιά της «πριν το τέλος της δεκαετίας».
Με δεδομένη τη μειωμένη ζήτηση, η BMW διερευνά πώς θα μπορέσει να μειώσει το κόστος παραγωγής. Μια πιθανή λύση είναι η συνεργασία με την Toyota, η οποία έχει ήδη ανακοινωθεί και θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την από κοινού εξέλιξη ενός σπορ μοντέλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη BMW 218i Active Tourer
Οδηγούμε τη νέα BMW M4 στην πίστα του Portimao
Κάπως έτσι καταλήγουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης
17χρονος τούμπαρε τη συλλεκτική BMW του πατέρα του (VIDEO)
Νέες BMW 5 Series και X3 με 1.600άρι τούρμπο μοτέρ