Η Εθνική Διεύθυνση Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA– National Highway Traffic Safety Administration) ζήτησε χτες από την Chrysler να ανακαλέσει 2,7 εκατ. Jeep Grand Cherokee και
Ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Chrysler, αλλά και της Fiat που κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της αμερικανικής εταιρείας, δήλωσε «ότι υπερασπίζεται την ποιότητα των αυτοκινήτων του». Και η Chrysler με ανακοίνωσή της συμπλήρωσε ότι τα SUV της είναι «μεταξύ των ασφαλέστερων αυτοκινήτων της εποχής τους».
Η Μισέλ Κρεμπς, αναλύτρια για την εταιρεία αυτοκινητικών ερευνών Edmunds.com, χαρακτήρισε την αντίδραση της Chrysler «ιδιαίτερα ασυνήθιστη», ειδικά ύστερα από την υπό εξέλιξη πολλαπλή έρευνα και δίκη σε βάρος της Toyota που αντέστη στην ανάκληση για ακούσια επιτάχυνση των αυτοκινήτων της.
«Είναι ασυνήθιστο για μια εταιρεία να ανθίσταται τόσο σθεναρά απέναντι σε μια οδηγία, ειδικά όταν σχετίζεται με την ασφάλεια και τις μάρκες που εκπροσωπεί», είπε ο Μάικ Ροζεμπάτζερ, αντιπρόεδρος της ExpertRecall, μιας εταιρείας με έδρα την Ινδιανάπολη που ειδικεύεται στη διαχείριση ανακλήσεων από εταιρείες. «Οι εταιρείες μπορεί να κάνουν συζητήσεις, διαπραγματεύσεις και πίσω εμπρός με τη NHTSA», είπε ο Ροζεμπατζερ. «Αλλά είναι σπάνιο αυτό να καταλήξει, λέγοντας η εταιρεία “δεν πρόκειται να κάνουμε αυτό που λέτε”».
Το συνολικό κόστος της ανάκλησης 2,7 εκατ. αυτοκινήτων μπορεί να κοστίσει στην Chrysler σχεδόν €400 εκατ., σύμφωνα με τον Ντένις Βίραγκ, πρόεδρο της Automotive Consulting Group, στο Μίσιγκαν. «Ο Μαρκιόνε είναι κορυφαίος διαπραγματευτής», είπε ο Βίραγκ. «Δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να αρνηθεί να κάνει την ανάκληση αν δεν ήταν 100% σίγουρος ότι διά μέσου των δοκιμών της Chrysler είναι διασφαλισμένος ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με τα ρεζερβουάρ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΤΟ NEWSIT