Πρόκειται μεν για μια σαφώς πιο κοστοβόρα προσέγγιση συγκριτικά με την κοινή χρήση ενός πατώματος κι από τις δύο εταιρείες, όμως η ανάγκη για διαφορετικό χαρακτήρα των μοντέλων την καθιστά πιο σωστή συνολικά.
Συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών θα υπάρξει, όμως θα περιοριστεί στην εξέλιξη συγκεκριμένων τομέων και την κοινή χρήση μηχανικών μερών για οικονομία κλίμακας. Από εκεί και πέρα, η μόνη ομοιότητα θα έχει να κάνει με την τοποθέτηση των μπαταριών όσο πιο χαμηλά γίνεται, για το χαμηλότερο δυνατό κέντρο βάρους.
Έτσι, το σύστημα της Audi (κατά πάσα πιθανότητα με τρία ηλεκτρικά μοτέρ) θα είναι περισσότερο συμβατό με τις απαιτήσεις της μαζικότερης παραγωγής, ενώ εκείνο της Porsche (με δύο μοτέρ) θα είναι πιο ειδικό και με έμφαση στο σπορ χαρακτήρα.