Με ελάχιστες αλλαγές κάτω από το αμάξωμα και μικρή στιλιστική ανανέωση, το ανανεωμένο Duster της Dacia είναι βέβαιο πως θα συνεχίσει την εξαιρετική του πορεία στην ελληνική αγορά.
Το Dacia Duster από το 2010 που παρουσιάστηκε είναι -με σχεδόν 2 εκατ. πωλήσεις- προφανώς ο πιο σημαντικός σταθμός αυτής της πορείας, οπότε η εξέλιξή του οφείλει να γίνεται με μέγιστη προσοχή και ελάχιστο ρίσκο. Σε αυτή ακριβώς τη λογική έγινε η ανανέωση της δεύτερης γενιάς, η οποία να θυμίσουμε πως παρουσιάστηκε πανευρωπαϊκά το 2017, στην Ελλάδα.