Μέχρι σήμερα το Renault Clio R.S. 200 EDC δεν έχει καταφέρει να συγκινήσει δοκιμαστές και κοινό στον ίδιο βαθμό με τον προκάτοχό του. Με τη νέα έκδοση R.S. 220 EDC Trophy, αυτό ενδέχεται να αλλάξει.
Το όνομα Trophy μεταφράζεται κυρίως σε αυξημένη ισχύ και πιο σπορ ρυθμίσεις για το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και την ανάρτηση. Πιο συγκεκριμένα, στον 1.600άρη κινητήρα του Clio R.S. 200 EDC έχει τοποθετηθεί ένα μεγαλύτερο turbo, σε συνδυασμό με ανασχεδιασμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής. Έτσι η ισχύς έχει αυξηθεί στα 220 PS (από 200) και η ροπή στα 26,5 kgm (από 24,5), ενώ αποκλειστικά με 4η και 5η σχέση η τελευταία αυξάνεται σε 28,6 kgm με overboost. Ο κόφτης στροφών βρίσκεται πλέον στις 6.800 rpm, αντί για τις 6.500.
Το 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC έχει δεχθεί επεμβάσεις ώστε να πετυχαίνει έως και κατά 50% γρηγορότερες αλλαγές, ενώ έχει μειωθεί κατά 30% η διαδρομή των paddles στο τιμόνι, για μεγαλύτερη αμεσότητα. Ακόμα, έχει αναθεωρηθεί η λειτουργία του προγράμματος Sport, ενώ τόσο σε αυτό όσο και στο Race απενεργοποιείται αυτόματα το σύστημα Stop&Start. Η Renault δεν ανακοίνωσε τις επιδόσεις που πετυχαίνει το Trophy, αποκάλυψε όμως ότι εκπέμπει λιγότερο CO2: 138 g/km, αντί για 144. Έτσι, στην Ελλάδα θα πληρώνει σημαντικά λιγότερα τέλη κυκλοφορίας και θα κυκλοφορεί ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο.
Τα νέα ελατήρια φέρνουν το αμάξωμα του Trophy πιο κοντά στην άσφαλτο, κατά 20 mm στο εμπρός μέρος και κατά 10 mm στο πίσω. Συνδυάζονται φυσικά με καινούργια αμορτισέρ, ενώ στην αμεσότητα της οδικής συμπεριφοράς συμβάλει και η γρηγορότερη κρεμαγιέρα, με λόγο 13,2:1 αντί για 14,5:1. Τα λάστιχα είναι Michelin Pilot Super Sport διαστάσεων 205/40R18, και φοριούνται στις ζάντες που γνωρίζουμε από το υπάρχον πακέτο Cup, οι οποίες όμως εδώ έχουν διαφορετικό φινίρισμα. Το λογότυπο Trophy υπάρχει στον εμπρός προφυλακτήρα και στα εσωτερικά μαρσπιέ, ενώ μόνο αυτή την έκδοση διατίθεται στον χρωματικό συνδυασμό Frozen White: άσπρο ματ αμάξωμα με μαύρη γυαλιστερή οροφή.
Στο εσωτερικό, τη διαφορά κάνουν τα δερμάτινα και θερμαινόμενα σπορ καθίσματα με το ενσωματωμένο προσκέφαλο. Αποτελούν μέρος ενός πακέτου που θα χρεώνεται έξτρα σε κάποιες αγορές, μαζί με το φινίρισμα ανθρακονημάτων στους αεραγωγούς, στη βάση του λεβιές ταχυτήτων και στα χερούλια στις πόρτες. Πάντως το σύστημα R.S. Monitor χρεώνεται έξτρα ακόμα και στο Trophy.
Αν και το Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy θεωρείται μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, και θα έχει ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό του στο εσωτερικό μαρσπιέ, η γαλλική εταιρία δεν έχει ανακοινώσει πόσα θα παραχθούν. Πάντως οι πωλήσεις του στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Ιούνιο.