Εβδομήντα δύο ποιοτικά πληρώματα θα μετρήσουν τις δυνάμεις τους στο Ράλλυ των Θεών, άλλα κυνηγώντας τη διάκριση και κάποια μοναδική συναίσθημα της συμμετοχής σε έναν από τους κλασικότερους αγώνες του είδους.
Αντίστροφα μετράει ο χρόνος για την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, δέκατου γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA. Με… αφορμή από τις καλύτερες ειδικές διαδρομές του WRC και… αιτία την επιθυμία κάθε συμμετέχοντα στο θεσμό να γράψει στο παλμαρέ του έστω μία συμμετοχή στα ακροπολικά χώματα, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις «κινήθηκε» και πάλι σε σημαντικά υψηλότερο αριθμό συμμετοχών.
Εβδομήντα δύο πληρώματα θα περάσουν από τη ράμπα της αφετηρίας στη Λαμία την Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου, για να αναμετρηθούν οι επόμενες τρεις ημέρες σε έναν αγώνα 15 ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 305 χιλιομέτρων. Στην Ελλάδα θα βρεθούν πληρώματα από 31 χώρες και φυσικά όλοι οι διεκδικητές των φετινών τίτλων.
Η πρωτοπόρος στη βαθμολογία των Κατασκευαστών, Hyundai Shell Mobis WRT, θα λάβει μέρος με τρία i20 N Rally1. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας των Οδηγών, ο Thierry Neuville θα ηγηθεί της προσπάθειας, με τον Ott Tanak στο δεύτερο i20 Ν να έχει στόχο τη μείωση της μεταξύ τους διαφοράς. Στο τρίτο αυτοκίνητο της Hyundai θα επιστρέψει ο Ισπανός Dani Sordo, στην 3η φετινή του εμφάνιση με τα χρώματα της ομάδας κορεατικής.
Μετά από τις τρεις σερί νίκες σε Πολωνία, Λετονία και Φινλανδία, η Toyota Gazoo Racing WRT έχει επιστρέψει για τα καλά στη μάχη του τίτλου των Κατασκευαστών και στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις που συμμετείχε επίσης με τρία GR Yaris Rally1. Αιχμή του δόρατος ο οκτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier, ο οποίος παρά το ότι φέτος ακολουθεί επιλεκτικό πρόγραμμα, βρίσκεται σε τροχιά τίτλου! Δίπλα του, οι σταθεροί σε ολόκληρο το Πρωτάθλημα Elfyn Evans και Takamoto Katsuta, με τον Βρετανό να αναζητήσει τη νίκη που θα τον επαναφέρει στη διεκδίκηση του Πρωταθλήματος Οδηγών.
H M-Sport Ford WRT μετά το βάθρο στην Πολωνία και τη Φινλανδία έχει ξεκάθαρο στόχο να συνεχίσει το καλό σερί αποτελέσματα. Η βρετανική ομάδα έχει προετοιμάσει τρία Ford Puma Rally1, με τον Adrien Fourmaux να γίνει η προσπάθεια της. Ο νεαρός Γάλλος έχει ανέβει τέσσερις φορές φέτος στο βάθρο και στόχος είναι να καταφέρει το ίδιο και στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο δεύτερο Puma ο Gregoire Munster θα προσπαθήσει για την καλύτερη δυνατή εμπειρία, την ώρα που στο τρίτο αυτοκίνητο της M-Sport θα βρεθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο Έλληνας οδηγός θα λάβει μέρος σε ακόμη μια Ακρόπολη, θέλοντας να σημειώσει ένα καλό πλασάρισμα σε επίπεδο γενικής.
Η μακρά λίστα των συμμετοχών περιλαμβάνει 34 αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, τα οποία εγγυώνται πλούσιο θέαμα. Με δεδομένο το γεγονός ότι ο πρώτος στη βαθμολογία του WRC2, ο Oliver Solberg δεν θα εκκινήσει στον αγώνα, οι Sami Pajari και Yohan Rossel με Toyota GR Yaris και Citroen C3 αντίστοιχα, θα έχουν μία πρώτη μεγάλη ευκαιρία να μειώσουν τη διαφορά από την κορυφή της βαθμολογίας. . Βέβαια, η επικράτηση δεν είναι εύκολη, αφού μία σειρά από έμπειρους και ταχύτατους συνδυασμούς έχει βλέψεις για νίκη. Ανάμεσά τους, οι Nikolay Gryazin (Citroen C3), Jan Solans (Toyota GR Yaris), Lauri Joona (Skoda Fabia), Kajetan Kajetanowicz (Skoda Fabia) και φυσικά οι δύο πρώην εργοστασιακοί οδηγοί της M-Sport Ford, Gus Greensmith και Pierre- Louis Loubet με Skoda Fabia RS.
Παράλληλα, για ακόμη μία χρονιά στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα πέσει η αυλαία του Πρωταθλήματος Νέων (JWRC), με τον αγώνα να προσμετρηθεί διπλός! Ο Εσθονός Romet Jürgenson βρίσκεται επικεφαλής της βαθμολογίας, ενώ μόλις οκτώ βαθμούς πίσω του ακολουθεί ο επίσης πρωτοεμφανιζόμενος στο θεσμό, 20χρονος Αυστραλός Taylor Gill. Στην 3η θέση, διατηρώντας βαθμολογικές ελπίδες για τον τίτλο, βρίσκονται ο Τούρκος Ali Turkkan και ο Diego Dominguez Jr.
Βέβαια, στη λίστα των 72 πληρωμάτων διακρίνεται η ποσότητα των ελληνικών (συνολικά 17), που για ακόμα μια χρονιά αποτελούν την καρδιά της ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και θα αντιμετωπίσουν τον διεθνή ανταγωνισμό διεκδικώντας ό,τι καλύτερο στις επιμέρους κατηγορίες. Στο WRC2 ξεχωρίζει η παρουσία των πολύπειρων πλέον Λάμπρου Αθανασούλα-Νίκου Ζακχαίου που θα οδηγήσει ένα Skoda Fabia Evo Rally2, αλλά και της φετινής ευχάριστης έκπληξης των ελληνικών αγώνων, Γιώργου Αμούτζα-Γιώργου Ηλιόπουλου με ίδιο αυτοκίνητο. Με Skoda Fabia RS θα ξεκινήσει και ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2019 Γιώργος Κεχαγιάς με τον Νίκο Πετρόπουλο δίπλα του, αλλά και οι ταλαντούχοι Παναγιώτης «Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης. Ωστόσο, οι Βασίλης Βελάνης-Ηλίας Παναγιωτούνης και Νίκος Παυλίδης-Allan Harryman θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω εκμεταλλευόμενοι την εμπειρία τους, συμμετέχοντας με Skoda Fabia RS και Evo αντίστοιχα.
Επιπλέον, μία σειρά από ταχύτατα πληρώματα θα μπει στη μάχη των αυτοκινήτων προδιαγραφών Rally3. Ανάμεσά τους, οι επικεφαλής στη βαθμολογία του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, Κύπριοι Πέτρος Παντελή-Χαράλαμπος Λάος με Renault Clio και οι Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Κακαβάς με Ford Fiesta.
Χρόνους κορυφής έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν επίσης οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου και Θέμης Χαλκιάς-Νίκος Κομνός, αμφότεροι με Renault Clio. Το ενδιαφέρον πιο ενδιαφέρον να στραφεί στους Μάνο και τον Κώστα Στεφανή (Ford Fiesta), με την πολύπειρο Έλληνα συνοδηγό να εκκινήσει στο 30ο Ράλλυ Ακρόπολις της καριέρας του μέσα σε 49 χρόνια! Με ακόμα ένα Ford Fiesta προδιαγραφών Rally3 αναμένονται οι Γιώργος Δελαπόρτας-Βαγγέλης Παναρίτης, ενώ η κατηγορία Rally4 είναι αποκλειστικά ελληνική υπόθεση, με τους Σάββα Λευκαδίτη-Βαγγέλη Ακράτο και Γιάννη Πλάγο-Χρήστο Κουζιώνη να ξεχωρίζουν, αμφότεροι με την Peugeot λίστα 208. με τους Θεόδωρο Καλαμαρά-Δημήτρη Λαμπράκη (Ford Fiesta Rally4), Λοΐζο Παπαγεωργίου-Βασίλη Κούγια (Citroen DS3) και Δημήτρη Παρέλλη-Ανδρέα Παπανδρέου με Renault Clio RS Line Rally5.
Για τη λίστα συμμετοχών πατήστε εδώ .