Δεν έχει ακόμη οριστεί η ημερομηνία λανσαρίσματος, αλλά το τροφοδοτούμενο από μπαταρίες υπεραυτοκίνητο της McLaren είναι σε εξέλιξη. Και θα ενταχθεί στην Ultimate σειρά μοντέλων της μάρκας.
Να σημειώσουμε ότι η Ultimate Series είναι η κορυφαία οικογένεια μοντέλων της McLaren. Σε αυτήν εντάσσεται η P15, το πιο εξωφρενικό αυτοκίνητο δρόμου της μάρκας που θα έρθει να διαδεχθεί την P1. Αλλά και η τριθέσια BP23 που επίσης θα δούμε μέσα στο 2018.
Στο παρελθόν πηγές από τη McLaren είχαν επιβεβαιώσει στο Autocar ότι δούλευαν πάνω σε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο, περισσότερο όμως ως μελέτη για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας, καθώς στόχος της βρετανικής φίρμας είναι τα μισά μοντέλα της το 2022 να είναι ηλεκτρικά. Τώρα είναι η πρώτη φορά που παραδέχονται ότι εξελίσσουν ένα αυθύπαρκτο ηλεκτρικό μοντέλο με στόχο να φτάσει στην παραγωγή. Άλλωστε πέρσι στο ειδικό «Μυστικό Δείπνο» στο περιθώριο του Σαλονιού Αυτοκινήτου της Γενεύης, μας είχαν μιλήσει για το ηλεκτρικό μέλλον της μάρκας.
Η διαδικασία της εξέλιξης περιλαμβάνει την κατασκευή πέντε πρωτοτύπων τα οποία θα δοθούν σε επιλεγμένους πελάτες της McLaren για ένα ορισμένο διάστημα ώστε η εταιρεία να πάρει το χρήσιμο και κρίσιμο feedback τους. Η εμπειρία από την υβριδική P1 αλλά και ο ρόλο της ως προμηθευτής του συστήματος κίνησης στην Formula E θα βοηθήσει τη McLaren. Από το 2018 το τμήμα Εφαρμοσμένης Τεχνολογίας της McLaren θα παρέχει στις ομάδες FE μπαταρία που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητα να βγάζουν όλη την απόσταση αγώνα με μία φόρτιση, ουσιαστικά δηλαδή με διπλάσια αυτονομία σε σχέση με τις σημερινές. Έτσι δεν θα χρειάζεται οι οδηγοί να αλλάζουν αυτοκίνητο στη μέση του αγώνα, όπως γίνεται μέχρι σήμερα. Αυτή η τεχνολογία μπαταρίας θα εξυπηρετούσε άριστα τους σκοπούς ενός αυτοκινήτου επιδόσεων.
Παρόλα αυτά, πριν το ηλεκτρικό της μοντέλο, η McLaren θα παρουσιάσει υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων της Sport και Super σειράς. Στο τέλος του 5ετούς κύκλου ζωής των σημερινών της μοντέλων θα λανσάρει τις νέες κινητήριες μονάδες. Αυτό σημαίνει ότι ο αντικαταστάτης της 570 που θα έρθει το 2020 θα έχει υβριδικό κινητήρα, το ίδιο και ο αντικαταστάτης της 720 S που θα έρθει το 2021.