Κάτω από το καπό έχουμε τον γνωστό από άλλες εφαρμογές V8 biturbo με 476 ίππους στην… απλή έκδοση και 510 ίππους για την S. Κατά την παρουσίαση, ο Tobias Moers, CEO της Mercedes-AMG GmbH, στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι είναι το μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας με V8 κινητήρα: «Είμαστε οι μοναδικοί που προσφέρουμε V8 κινητήρα στην κατηγορία. Χάρη σε αυτόν η GLC 63 έχει συναρπαστική απόδοση σε όλες τις συνθήκες.
Η κορυφαία τεχνολογία δεν περιορίζεται στον κινητήρα όμως. Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με το νέο σπορ κιβώτιο εννιά ταχυτήτων της AMG και τη νέα τετρακίνηση, τα οποία λανσάραμε για πρώτη φορά πρόσφατα στην E-Class AMG».
Η επιτάχυνση 0-100 km/h γίνεται σε μόλις 4” για την απλή έκδοση και 3,8” για την S. Η τελική ταχύτητα είναι περιορισμένη ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά, η αναθεωρημένη αερανάρτηση συνδυάζεται με νέα γόνατα εμπρός, για πιο άμεσες αντιδράσεις και καλύτερο τιμόνι στην είσοδο της στροφής. Η πίσω ανάρτηση έχει μεταφερθεί αυτούσια από την E-Class, με μηχανικό μπλοκέ στην απλή έκδοση και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο στην S.
Η εξωτερική σχεδίαση ξεχωρίζει από τη νέα γρίλια στη μάσκα, τους πιο ογκώδεις προφυλακτήρες με τους μεγάλους αεραγωγούς, τον διαχύτη και τις ζάντες σε διαστάσεις 19” και 20”.