Το περιοδικό Best Car αναφέρει πως τα δύο μοντέλα θα βασίζονται σε νέα πλατφόρμα της οικογένειας TNGA (Toyota New Global Architecture). Να θυμίσουμε ότι πριν λίγο καιρό η Toyota παρουσίασε την πλατφόρμα GA-B η οποία εκτός από το νέο Yaris προορίζεται και για μοντέλα με άλλου είδους αμαξώματα. Ο σπονδυλωτός χαρακτήρας της GA-B επιτρέπει αυξομείωση των διαστάσεων ενώ η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, τα φαρδύτερα μετατρόχια και η πίσω ανάρτηση που μπορεί να είναι πολλαπλών συνδέσμων κάνουν πιθανό το σενάριο ενός σπορ μοντέλου – παρόλο που δε γνωρίζουμε αν υπάρχει η δυνατότητα πίσω κίνησης στη συγκεκριμένη αρχιτεκτονική.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ