Driveit

Η Ferrari έχασε τα δικαιώματα του ονόματος Testarossa

Σύμφωνα με το γερμανικό Spiegel, η Ferrari ηττήθηκε σε μία δικαστική διαμάχη σε γερμανικό δικαστήριο για τα δικαιώματα του ονόματος Testarossa.

Το δικαστήριο του Dusseldorf αποφάσισε ότι η Ferrari δεν χρησιμοποίησε το όνομα τα τελευταία πέντε χρόνια με τον τρόπο και στην έκταση που της επιτρέπουν να διατηρεί τα δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης του. Η αλήθεια είναι πως πάνε πολύ περισσότερα από πέντε χρόνια από την τελευταία φορά που το όνομα αυτό χρησιμοποιήθηκε. Από το 1984 ως το 1996 πάντως είχαμε πολύ συχνά τη λέξη Testarossa στα χείλη, για χάρη της εικονιζόμενης θεάς. «Ένα κατοχυρωμένο όνομα θα πρέπει να προστατεύεται από την εταιρεία που έχει τα πνευματικά δικαιώματα για αυτό, πράγμα που η Ferrari δεν έκανε», απεφάνθη το δικαστήριο.

Το θέμα είναι από πού ξεκίνησε αυτή η ιστορία; Και γιατί δικάστηκε από γερμανικό και όχι ιταλικό δικαστήριο αυτή η υπόθεση; Ο επιχειρηματίας Kurt Hesse έχει στη Νυρεμβέργη μία βιομηχανία κατασκευής παιχνιδιών και όχι μόνο. Και ήρθε σε κόντρα με το Maranello γιατί θέλει να χρησιμοποιήσει το όνομα Testarossa σε ποδήλατα, συμβατικά και ηλεκτρικά. Αλλά και σε… ξυριστικές μηχανές. Έφερε λοιπόν την υπόθεση στο δικαστήριο καθώς σκέφτηκε ότι η Ferrari δεν είχε χρησιμοποιήσει για πολλά χρόνια το όνομα και το δικαστήριο αποδέχτηκε το σκεπτικό του. Η υπεράσπιση της Ferrari βασίστηκε στο γεγονός ότι ακόμη κατασκευάζει όλα τα ανταλλακτικά και παρέχει τις υπηρεσίες συντήρησης της Testarossa. Άρα το αυτοκίνητο είναι «ζωντανό» και για αυτό της ανήκουν τα δικαιώματα του brand Testarossa.

Το σκεπτικό του δικαστηρίου ήταν όμως ότι η ιταλική εταιρεία προσφέρει αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες κάτω από το όνομα Ferrari, ενώ και οι υπηρεσίες και τα ανταλλακτικά είναι ένας μικρός κύκλος εργασιών, ανεπαρκής για να χαρακτηριστεί brand. Η Ferrari πιθανότατα θα ασκήσει έφεση και η υπόθεση θα έχει συνέχεια, αλλά και πάλι σε γερμανικό δικαστήριο.

Driveit
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Driveit: Περισσότερα άρθρα