Οι δηλώσεις της εταιρείας για βελτιώσεις έχουν να κάνουν με τους πιο σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες της και πηγάζουν από το ντόρο που δημιούργησε το σκάνδαλο της Volkswagen με τις εκπομπές ρύπων.
Η Fiat Chrysler Automobiles αποσαφηνίζει ρητά ότι πρόκειται για να οικειοθελή ενέργεια που δεν έχει σε τίποτα να κάνει με νομοθεσίες ή πιέσεις από τις αρχές, αφού τα στοιχεία για τα καυσαέρια που ανακοινώνει είναι απολύτως αληθινά. Επίσης, δεν έκρυψε την πρόθεσή της να στραφεί προς το selective catalytic reduction. Πρόκειται για ένα σύστημα που χρησιμοποιείται ήδη από άλλους κατασκευαστές και με τη βοήθεια ουρίας, μετατρέπει τα βλαβερά οξείδια του Αζώτου σε Άζωτο (Ν2) και νερό. Η εφαρμογή του αναμένεται να ξεκινήσει από το δεύτερο εξάμηνο του 2017.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παράλληλα, η εταιρεία δήλωσε πως θέλει να προετοιμαστεί καλύτερα και για τα μελλοντικά τεστ εκπομπών ρύπων που θα αντικατοπτρίζουν πιο ρεαλιστικά τις καθημερινές συνθήκες κίνησης. Η Fiat Chrysler χαιρετίζει τα συγκεκριμένα τεστ, όμως το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο θα ψηφίσει αύριο για την τύχη τους. Αυτό αφορά στο εάν τελικά θα επιτραπεί οι πραγματικές εκπομπές να ξεπερνούν κατά 110% τις εργοστασιακές από το Σεπτέμβριο του 2017 έως τον Ιανουάριο του 2020, και κατά 50% από εκεί κι έπειτα. Ωστόσο, η Επιτροπή Περιβάλλοντος προτείνει να απορριφθεί αυτή η πρόταση ως υπερβολικά χαλαρή, τη στιγμή όμως που έχει την υποστήριξη των κυβερνήσεων της Ευρώπης, του συνδέσμου των αυτοκινητοβιομηχανιών και του επικεφαλής της βιομηχανικής Πολιτικής.