Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Μαρκιόνε πρόκειται να υπογράψει συμφωνία με εννέα τράπεζες προκειμένου να αναχρηματοδοτήσει με €1,95 δις τη Fiat, όπως μας αποκάλυψαν δύο διαφορετικοί άνθρωποι που είναι σε θέση να γνωρίζουν, ωστόσο δεν θέλουν να αποκαλύψουμε τα ονόματά τους, επειδή οι συνομιλίες είναι ιδιωτικής φύσης.
Μια τρίτη πηγή μας είπε πως ο Μαρκιόνε προσπαθεί επίσης να μειώσει το επιτόκιο και να επαναδιαπραγματευθεί τη διάρκεια ενός δανείου 2,95 δις δολαρίων.
Η Fiat, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας, έχει από το 2009 απορροφήσει το 58,5% των μετοχών της Chrysler και σκοπεύει να εξαγοράσει και το υπόλοιπο προκειμένου να μπορέσει ν’ ανταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο τη General Motors Co. και τη Volkswagen AG. Η Fiat βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες αναζητώντας να αντλήσει έως και $10 δις, προκειμένου να στηρίξει τη συγχώνευση και να αναχρηματοδοτήσει τα χρέη και των δύο εταιρειών.
Ο Γκαμπριέλε Γκαμπαρόβα, αναλυτής της Τράπεζας Akros του Μιλάνου μας διευκρινίζει πως: «Aξιολογούμε θετικά τα παραπάνω νέα, καθώς πιστεύουμε πως η απόκτηση του μειοψηφικού πακέτου της Chrysler από τη Fiat θα επέλθει πολύ σύντομα. Για να συμβεί αυτό είναι ζωτικής σημασίας η αναδιάρθρωση του χρέους της Chrysler, επειδή υπό τις παρούσες συνθήκες η Fiat δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στο ζεστό χρήμα της αμερικάνικης εταιρείας».
Η μετοχή της Fiat κέρδισε οκτώ σεντς στο χρηματιστήριο του Μιλάνου, φτάνοντας τα €5,7 ανά μετοχή. Αξίζει να σημειώσουμε πως η αξία των μετοχών της Fiat έχει αναρριχηθεί κατά 48% από την αρχή του έτους και η χρηματιστηριακή αξία της, φτάνει αυτή τη στιγμή τα €7 δις.