Driveit

Ford: Νέος ελαφρύς κινητήρας EcoBoost στην έκθεση του Ντιτρόιτ

Η ελαφριά, πειραματική έκδοση του 1.0 EcoBoost βρίσκεται υπό εξέλιξη για ένα χρόνο. Πέντε από τα βασικά μέρη του κινητήρα έχουν αλλάξει, με αποτέλεσμα τη μείωση του βάρους κατά 15,5% σε σχέση με τον γνωστό μας 1.0 EcoBoost παραγωγής. 

Το μπλοκ των κυλίνδρων, η κυλινδροκεφαλή, οι μπιέλες, το εμπρός καπάκι και το κάρτερ έχουν υποστεί αλλαγές ώστε να μειωθεί το βάρος. 

Το μπλοκ ζυγίζει 40% λιγότερο (μόνο 14 kg) χάρη σε νέα υλικά, νέα δομή και νέες μεθόδους συναρμολόγησης. Η κυλινδροκεφαλή είναι κατασκευασμένη κατά το ήμισυ από ανθρακονήματα. Οι μπιέλες είναι φτιαγμένες από σφυρήλατο αλουμίνιο, ενώ ανθρακονήματα έχουν χρησιμοποιηθεί για το εμπρός καπάκι και το κάρτερ, πράγμα που μειώνει επίσης το θόρυβο και τους κραδασμούς. 

Η Ford διερευνά στον πειραματικό κινητήρα και την τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων. Εδώ απενεργοποιείται ο μεσαίος κύλινδρος. 

Ο Andreas Schamel, διευθυντής έρευνας κινητήριων συστημάτων και προηγμένης τεχνολογίας, λέει ότι ένας κινητήρας με λιγότερους από τρεις κυλίνδρους θα απαιτούσε υπερβολικά πολλούς συμβιβασμούς. Αντίθετα, η απενεργοποίηση του μεσαίου κυλίνδρου σε έναν 3κύλινδρο κινητήρα μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα λειτουργίας και την οδηγική απόλαυση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ AKOMA

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Ford Mondeo 1.6 TDCi

Η ιστορία των θρυλικών Ford RS μέσα από εικόνες

Νέο Ford Focus RS με τετρακίνηση και πάνω από 320 ίππους (VIDEO)

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 PS

Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Ford Focus ST

Νέο Ford Focus: Πιο εκλεπτυσμένο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ (VIDEO)

Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition των 140 PS -ΦΩΤΟ

 

Driveit

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Driveit: Περισσότερα άρθρα