H πλατφόρμα “Giorgio” σχεδιάστηκε αποκλειστικά για την Alfa Romeo ώστε να τη βοηθήσει να ανταγωνιστεί premium μάρκες όπως η BMW. Όμως ο Reid Bigland, o επικεφαλής της Alfa Romeo, δήλωσε σε δημοσιογράφους, στο πλαίσιο της έκθεσης του Los Angeles, ότι η πλατφόρμα παραείναι καλή για να περιοριστεί στην Alfa.
«Η τροποποίηση της πλατφόρμας για να γεννηθούν επιπλέον μοντέλα της FCA είναι μια πιθανότητα», είπε. «Έχουμε εδώ ένα διαμάντι. Όσον αφορά στη δυναμική της οδήγησης, είναι η καλύτερη στην κατηγορία, οπότε θα είναι δύσκολο να την κρατήσουμε αποκλειστικά για την Alfa Romeo».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εξήγησε ότι η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί σε μάρκες ακριβότερες και φθηνότερες από την Alfa. Αρνήθηκε να δώσει παραδείγματα, όμως οι πιθανότητες περιλαμβάνουν μελλοντικά μοντέλα της Dodge, αλλά και της Maserati. O Bigland πρόσθεσε ότι η πλατφόρμα θα παραμείνει πισωκίνητη, με την εναλλακτική δυνατότητα της τετρακίνησης.
Η Alfa Romeo έχει αποκαλύψει ότι ξόδεψε 1 δις ευρώ για την εξέλιξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για 8 νέα μοντέλα, από ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ μέχρι ένα μεγάλο σεντάν.
Η εταιρεία θα επενδύσει «πολλά παραπάνω δισεκατομμύρια» για να εξελίξει την υπόλοιπη γκάμα της Alfa Romeo, όπως δήλωσε ό τεχνικός διευθυντής της FCA, Harald Wester, στο λανσάρισμα της Giulia πριν λίγους μήνες.
Η Giulia έχει αποσπάσει εξαιρετικές κριτικές από τον ειδικό Τύπο για την οδική της συμπεριφορά. Το SUV Alfa Romeo Stelvio θα διατεθεί στην αγορά το δεύτερο τρίμηνο του 2017.