Οι ντίλερς δεν είναι πλέον οι μόνοι που πωλούν καινούργιες BMW στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Η εταιρεία διαδικτυακών πωλήσεων Amazon που ίδρυσε το 1994 ο Jeff Bezos γιγαντώθηκε τόσο ώστε, πέρα από τη διάθεση προϊόντων, να δημιουργεί και τα δικά της, όπως τη συσκευή ανάγνωσης ψηφιακών «βιβλίων» Kindle.
H BMW αποφάσισε να ασχοληθεί με τον ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό καταναλωτών που πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω του ίντερνετ.
Η αρχή έγινε (πού αλλού;) στην Ιαπωνία, όπου οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να παραγγείλουν είτε την αμιγώς ηλεκτρική είτε την υβριδική έκδοση του i3 επισκεπτόμενοι το amazon.co.jp και πατώντας απλά ένα κουμπί.
Το σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση, είπε η BMW, είναι ότι θέλει να παρέχει νέες υπηρεσίες βελτιώνοντας την εξυπηρέτηση των πελατών της.
Αρχικά πάντως, οι επιλογές είναι περιορισμένες, αφού προσφέρονται μόνο πενταετή προγράμματα χρονομίσθωσης, έξι χρώματα για το αμάξωμα και συγκεκριμένος εξοπλισμός που περιλαμβάνει προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών και συγκεκριμένη διαμόρφωση του εσωτερικού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Η πρωταπριλιάτικη φάρσα της BMW που δεν ήταν φάρσα (VIDEO)
Αυτή είναι η νέα μέθοδος που χρησιμοποιούν οι κλέφτες αυτοκινήτων (VIDEO)
Δοκιμάζουμε την προσθιοκίνητη BMW 218i Active Tourer
Οδηγούμε τη νέα BMW M4 στην πίστα του Portimao
Κάπως έτσι καταλήγουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης