«Το πρότζεκτ αυτό γεννήθηκε τόσο από αναγκαιότητα όσο και από διασκέδαση», είπε ο Palmer. «Οι ηλεκτροκινητήρες μας δίνουν τις επιδόσεις που θέλουμε και, παρ’ ότι δεν θα υπάρχει ο ήχος του V12, θ’ αντικατασταθεί από κάτι που ταιριάζει σε ένα πολυτελές σεντάν: την ησυχία. Συν το μπόνους των μηδενικών εκπομπών ρύπων.»
Ήδη η Aston Martin έχει ξεκινήσει τη συνεργασία με μία βρετανική εταιρεία που ειδικεύεται σε αυτή την τεχνολογία και κατασκευάζει ένα πρόπλασμα του αυτοκινήτου με μπαταρίες στη θέση του V12.
Ταυτόχρονα, τα στελέχη της καταρτίζουν το business plan για το συγκεκριμένο μοντέλο, στοχεύοντας κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας.
Οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες στον χώρο του κινητήρα και κατά μήκος του τούνελ μετάδοσης και ο κάθε άξονας θα έχει τον δικό του ηλεκτροκινητήρα, καθιστώντας την ηλεκτρική Rapide τετρακίνητη.
Ο Palmer σχολίασε πως η τετρακίνηση είναι απαραίτητη μια και η ισχύς μπορεί να φτάσει ακόμα και τους 1.000 ίππους, ενώ το βάρος δεν θα διαφέρει σημαντικά μια και το σύστημα θα ζυγίζει, χοντρικά, όσο και ο V12 μαζί με το σύστημα μετάδοσης, ενώ παρά την ισχύ η αυτονομία θα ξεπερνά τα 300 km.
Αν και δεν έχει επιβεβαιωθεί από την εταιρεία, φήμες θέλουν την Aston Martin να εξελίσσει παράλληλα και μία έκδοση της Rapide με μακρύτερο μεταξόνιο που θα απευθύνεται σε συγκεκριμένες ξένες αγορές.
Έχοντας λάβει 6,9 εκατομμύρια στερλίνες σε κρατική επιδότηση αποκλειστικά για εξαγωγές, η Κίνα (στην οποία οι αγοραστές της κατηγορίας προτιμούν τους μεγάλους χώρους) και οι ΗΠΑ είναι, και πάλι, οι προφανείς επιλογές. Ούτως ή άλλως, δεν είναι ανάγκη να ξεκινήσει από λευκό χαρτί μια και έχει ήδη λανσάρει την αντίστοιχης φιλοσοφίας Lagonda Taraf.