Όπως αποκάλυψε ο αντιπρόεδρος του τμήματος που είναι υπεύθυνο για της αγορές της Ασίας, του Ειρηνικού και της Νοτίου Αφρικής, Hendrik von Kuenheim, η καινούργια στρατηγική αποτελείται από δύο πυλώνες.
Ο πρώτος αφορά το Μ Division, ο ρόλος του οποίου μέσα στην μάρκα θα είναι πολύ σημαντικότερος σε σχέση με το παρελθόν: «Αναμφίβολα, θα επεκτείνουμε το πορτφόλιο της σειράς Μ αλλά όχι στο βαθμό που το έχει κάνει η Mercedes-Benz με την AMG.»
Αυτό ήταν μια έμμεση «μπηχτή» προς την άσπονδη αντίπαλο από τη Στουτγκάρδη που, εκτός από την πληθώρα αξεσουάρ με το σήμα της AMG που προσφέρει για τα απλά μοντέλα της γκάμας της, πρόσφατα λανσάρισε και τη σειρά AMG Sport. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα φοράνε μεν μηχανικά μέρη της AMG αλλά κατασκευάζονται στις κανονικές γραμμές παραγωγής της Mercedes-Benz.
«Σε σχέση με αυτούς, που βάζουν το σήμα της AMG σε κάθε αυτοκίνητο και σε κάθε αγορά, θα εφαρμόσουμε εντελώς διαφορετική πολιτική», επεσήμανε ο von Kuenheim. «Δεν σκοπεύουμε να επεκταθούμε τόσο πολύ.»
Οι νέες προσθήκες αναμένεται να είναι η Μ2 και η πρώτη έκδοση Μ της νέας 7-Series, που θα παρουσιαστεί στη Φρανκφούρτη.
Ταυτόχρονα, δήλωσε πως ο δεύτερος πυλώνας θα είναι η διεύρυνση της σειράς i που περιλαμβάνει μόνο ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα.
«Στην BMW, έχουμε δύο κολόνες: η μία είναι η σειρά i, που βρίσκεται ακόμα στο ξεκίνημά της και θα συνεχίσει να αναπτύσσεται μέσα στην επόμενη δεκαετία, και η άλλη η σειρά Μ, που επίσης θα επεκταθεί. Πιστεύουμε ότι αυτές οι δύο θ’ ακολουθήσουν παράλληλους βίους.»
Ο von Kuenheim θεωρεί πως ένα συμβατικό σπορ αυτοκινήτο, όπως π.χ. μια σύγχρονης εκδοχής της Μ1 που θα κοντράει στα ίσια την AMG GT δεν είναι η σωστή επιλογή για την BMW.
Ο δρόμος που έχει επιλέξει η μάρκα βρίσκει την εφαρμογή του στο i8: «Κάποιοι από τους ανταγωνιστές μας μένουν πιστοί στην παράδοση – και η AMG GT είναι σαφώς ένα όμορφο κουπέ που έχει το δικό του κοινό.Εμείς επενδύουμε στο μέλλον. Βρισκόμαστε μπροστά σε μια περίοδο θεμελιωδών αλλαγών που δεν θα κρατήσουν ένα ή δύο χρόνια αλλά μία ή δύο δεκαετίες.»
Είναι δε πεπεισμένος πως, μακροπρόθεσμα, αυτό θα αποβεί εις όφελος της BMW: «Δεν γίνεται να κρίνουμε την επιτυχία της σειράς i από το πόσα αυτοκίνητα πουλήσαμε τον περασμένο μήνα ή τρίμηνο. Το ερώτημα αν πήραμε τη σωστή απόφαση ή όχι θα απαντηθεί σε μία, τουλάχιστον, δεκαετία.»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
Τα νέα μοντέλα της BMW που έφαγαν “άκυρο”!
Ανανέωση για την BMW 3-Series που αποκτά και 1.5 τούρμπο κινητήρα (VIDEO)
Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη BMW 116d
Τα μυστικά της νέας BMW 7 Series
Mercedes-Benz GLC: Έρχεται η αντί-Χ4
BMW i8: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το supercar που «καίει» όσο μια 116i