To LFA πέτυχε το στόχο του, να δημιουργήσει δηλαδή ένα πιο σπορ προφίλ για τη Lexus, κάτι που η εταιρεία χρειαζόταν εν όψει των νέων της μοντέλων.
Ο διάδοχος του supercar των 560 ίππων ωστόσο δεν είναι μέσα στις προτεραιότητες της Lexus για ένα κυρίως λόγο: την τιμή.
«Νομίζω ότι θα δείτε μερικά εκπληκτικά μοντέλα στο μέλλον, αλλά πιθανότατα όχι ένα supercar των 375.000 δολαρίων», είπε ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Lexus Mark Templin.
O Templin παραδέχτηκε ότι ένα supercar που θα λειτουργήσει ευεργετικά για την εικόνα της εταιρείας, όπως το LFA, δεν αποκλείεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή στο μέλλον, προς το παρόν όμως όλες οι προσπάθειες είναι επικεντρωμένες στις σειρές F και F Sport.
«Όταν ξεκινήσαμε, δεν ήταν τόσο ακριβό όσο τελικά έφτασε να κοστίζει το μοντέλο παραγωγής», τόνισε ο Templin. «Αρχικά ήταν ένα κουπέ που θα τοποθετείτο στην κορυφή της γκάμας μας. Όταν ξεκινήσαμε την εξέλιξη, όλα άλλαζαν διαρκώς. Από το ατσάλι προχωρήσαμε στο αλουμίνιο και, τελικά, στα ανθρακονήματα. Έτσι έγινε ένα πραγματικό supercar.»
Στα δύο χρόνια που έμεινε στην παραγωγή (2010-2012), το LFA κατασκευάστηκε σε 500 μόλις αντίτυπα, συμπεριλαμβανομένων των 50 Nürburgring Edition. Παρά την υψηλή τιμή, όλα είχαν πουληθεί πριν καν ξεκινήσει η παραγωγή του.
«Ήταν ένα σπουδαίο project», παραδέχτηκε ο Templin. «Ενέπνευσε τους μηχανικούς μας και μάθαμε πολλά που θα μας βοηθήσουν στην εξέλιξη των υπόλοιπων μοντέλων, όπως για την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης, τη ρύθμιση της ανάρτησης και τη χρήση ελαφρών υλικών.»
Αν και επισήμως η παραγωγή τελείωσε τον Δεκέμβρη του 2012, το LFA είναι ακόμα εδώ, αφού η ομάδα Gazoo θα συμμετάσχει με την αγωνιστική του έκδοση στον 24ωρο αγώνα αντοχής του Nürburgring.