Η αμερικάνικη θυγατρική της Toyota που εμπορευόταν μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας με έμφαση στην εξατομίκευση, προσφέροντας αεροδυναμικά κιτ, αναρτήσεις, μεγαλύτερους τροχούς, εξατμίσεις, ηχοσυστήματα και άλλα, θα βάλει σήμερα λουκέτο, με το προσωπικό να έχει ενημερωθεί για τις επόμενες κινήσεις του.
Πιο συγκεκριμένα, κάποιο μέρος του προσωπικού θα παραμείνει μέχρι το καλοκαίρι στις αντιπροσωπείες για να πουλήσει το υπάρχον στοκ, ενώ όλοι οι υπόλοιποι θα ξαναστείλουν βιογραφικό στην Toyota Αμερικής για επαναπρόσληψη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Scion ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 2002 με δύο μοντέλα και η καλύτερή της χρονιά εμπορικά, ήταν το2006 με περίπου 175.000 αυτοκίνητα. Πέρσι, η Scion κατάφερε να πουλήσει 56.167 αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με αναλυτές, αυτό που θα πρέπει να βάλει την Toyota σε σκέψεις, δεν είναι η πορεία του Εμπορικού Τμήματος, αλλά η στρατηγική που ακολούθησε το Τμήμα Μάρκετινγκ. Στόχος της Scion ήταν να προσελκύσει την Generation Y (why?), δηλαδή ανθρώπους που έχουν γεννηθεί ανάμεσα στο 1980 και το 2000, πράγμα που δεν το κατάφερε, μιας και η μέση ηλικία ενός αγοραστή Scion ήταν 49 ετών.