Έχουμε συνηθίσει τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας να προσπαθούν να αυξήσουν το μερίδιό τους κάνοντας ειδικές προσφορές προς τους πελάτες των ανταγωνιστών τους. Γιατί να μη γίνει το ίδιο και στα αυτοκίνητα;
Το ίδιο φαίνεται ότι σκέφτηκε και η αμερικανική αντιπροσωπεία της Volvo. Και ποιοι είναι οι βασικοί ανταγωνιστές της Volvo στις ΗΠΑ; Μα φυσικά όλες οι premium μάρκες, δηλαδή οι γερμανικές Audi, BMW και Mercedes-Benz, η Jaguar, και βέβαια οι ιδιαίτερα επιτυχημένες στις ΗΠΑ Lexus και Infiniti. Τους ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων θέλει να κερδίσει η Volvo.