Η Hyundai δήλωσε πρόσφατα πως σκοπεύει να επιταχύνει τον κύκλο ζωής των σχεδιαστικών προτύπων που ακολουθεί.
Για την ακρίβεια σκοπεύει να τον κόψει στη μέση, προκειμένου τα αυτοκίνητά της να είναι πάντα «φρέσκα» και να ακολουθούν όλες τις σύγχρονες τάσεις που διαμορφώνονται. Η Tesla και οι κινέζικες εταιρείες, έχουν παίξει σημαντικό ρόλο σε αυτή την απόφαση.
Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Luc Donckerwolke, εκτελεστικού αντιπρόεδρου της εταιρείας στο κομμάτι του σχεδιασμού, ο χρόνος αναμένεται να πέσει στα 1,5 χρόνια αντί για τα τρία που είναι σήμερα. Ο στόχος αυτός είναι απόλυτα ρεαλιστικός σύμφωνα με την εταιρεία, εν μέρει και χάρη στο νέο κέντρο σχεδιασμού που άνοιξε πρόσφατα στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Namyang της Κορέας.
Το κέντρο θα έχει υπό την ευθύνη του συνολικά 65 πρότζεκτ της Hyundai και της Genesis (του πολυτελούς παρακλαδιού της), ενώ θα μπορεί να δουλεύει ταυτόχρονα πάνω σε 25 από αυτά. Οι σχεδιαστές των δύο εταιρειών πάντως θα δουλεύουν πλήρως ανεξάρτητα, προκειμένου να μην υπάρχουν επιρροές.
Ακόμα ένα 30% επιτάχυνσης της διαδικασίας σχεδιασμού, θα προκύψει και από την ίδια την ομάδα σχεδιασμού, συμπλήρωσε ο Donckerwolke. Το υπόλοιπο που χρειάζεται για να επιτευχθεί ο στόχος, θα έρθει από τον εξορθολογισμό της διαδικασίας σχεδιασμού, όπως δήλωσε ο Lee SangYup που πρόσφατα ενσωματώθηκε στην ομάδα της Hyundai από τη Bentley.
Το πρώτο μοντέλο που θα φέρει τη νέα γλώσσα σχεδιασμού της εταιρείας θα είναι το Kona, το κόμπακτ SUV που θα δούμε επίσημα στην Ευρώπη το Σεπτέμβριο στην έκθεση της Φρανκφούρτης.