Η BMW αποκάλυψε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδιά της για το υδρογόνο, με βάση την Χ5 που θα μπορούσε να κυκλοφορήσει σε περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων από το 2022. Παράλληλα δήλωσε ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τον στρατηγικό της εταίρο στον τομέα αυτό, την Toyota.
«Οι κυψέλες καυσίμου υδρογόνου μπορεί μακροπρόθεσμα να γίνει ένας τέταρτος πυλώνας στο χαρτοφυλάκιο των κινητήρων, ειδικά για τα μεγάλα αυτοκίνητα της σειράς Χ» δήλωσε ο επικεφαλής του R & D της BMW, Klaus Froehlich.