Τα αιτήματα των εύπορων πελατών της αποφάσισε να κάνει δεκτά η Ferrari. Και μετά τις ΗΠΑ, σύντομα θα αρχίσει να δέχεται κρυπτονομίσματα και για αγορές στην Ευρώπη.
Την απόφαση της Ferrari να δέχεται στις ΗΠΑ πληρωμές σε κρυπτονομίσματα για τα πολυτελή σπορ αυτοκίνητά της και την επέκταση του σχετικού προγράμματος και στην Ευρώπη, έκανε γνωστή μέσω του Reuters ο εμπορικός διευθυντής της της εταιρίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ιταλική εταιρεία, η οποία το 2022 πούλησε 13.200 αυτοκίνητα σε τιμές από περισσότερα από 200.000 ευρώ μέχρι και 2 εκατομμύρια ευρώ, σχεδιάζει να επεκτείνει μέχρι το πρώτο τρίμηνο της ερχόμενης χρονιάς και στην Ευρώπη το πρόγραμμά της για αγορές αυτοκινήτων της με κρυπτονομίσματα και στη συνέχεια και σε άλλες περιφέρειες στις οποίες είναι νομίμως δεκτά τα κρυπτονομίσματα.
Η μεγάλη πλειονότητα των εταιρειών blue-chip έχουν παραμείνει μακριά από τα κρυπτονομίσματα, καθώς η αστάθεια του bitcoin και άλλων τέτοιων νομισμάτων τα καθιστά μη πρακτικά για το εμπόριο. Οι ετερόκλητες κανονιστικές ρυθμίσεις και η χρήση μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας έχουν επίσης εμποδίσει τη διάδοση των κρυπτονομισμάτων ως μέσου πληρωμής.
Στις εταιρείες αυτές περιλαμβάνεται η κατασκευάστρια ηλεκτρικών αυτοκινήτων Tesla, η οποία άρχισε το 2021 να δέχεται πληρωμές σε bitcoin, το μεγαλύτερο από τα κρυπτονομίσματα, όμως ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Έλον Μασκ τις σταμάτησε εξαιτίας ανησυχιών για το περιβάλλον.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Ενρίκο Γκαλιέρα, εμπορικός διευθυντής της Ferrari, δήλωσε στο Reuters ότι τα κρυπτονομίσματα έχουν κάνει προσπάθειες να μειώσουν το ανθρακικό αποτύπωμά τους μέσω της εισαγωγής νέου λογισμικού και μεγαλύτερης χρήσης ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.
«Ο στόχος μας να έχουμε φθάσει μέχρι το 2030 σε ουδετερότητα άνθρακα κατά μήκος όλης της αλυσίδας μας είναι απολύτως επιβεβαιωμένος», δήλωσε σε συνέντευξη.
Η Ferrari επισήμανε πως πήρε την απόφαση για τα κρυπτονομίσματα ως απάντηση σε αιτήματα από την αγορά και αντιπροσώπους, καθώς και από πελάτες της οι οποίοι έχουν επενδύσει σε κρυπτονομίσματα.
«Κάποιοι είναι νεαροί επενδυτές, οι οποίοι οικοδόμησαν τις περιουσίες τους γύρω από κρυπτονομίσματα», δήλωσε. «Κάποιοι άλλοι είναι πιο παραδοσιακοί επενδυτές, οι οποίοι θέλουν να διαφοροποιήσουν τα χαρτοφυλάκιά τους».
Ο Γκαλιέρα δεν είπε πόσα αυτοκίνητα περιμένει η Ferrari ότι θα πουλήσει έναντι κρυπτονομισμάτων. Δήλωσε πως το χαρτοφυλάκιο παραγγελιών της εταιρείας είναι ισχυρό και γεμάτο μέχρι το 2025, όμως θέλει να δοκιμάσει αυτό το επεκτεινόμενο σύμπαν.
«Αυτό θα μας βοηθήσει να συνδεθούμε με ανθρώπους που δεν είναι απαραίτητα πελάτες μας, αλλά θα μπορούσαν να αγοράσουν μια Ferrari», δήλωσε.