Ακολουθώντας το ρυθμό και άλλων κατασκευαστών, η γερμανική εταιρία θέτει ως στόχο να τελειώνει ιδανικά με τα υγρά καύσιμα, μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το 2030 θα περάσει σε μία αμιγώς ηλεκτρική γκάμα. Η ώριμη προσέγγιση που ακολουθεί υπολογίζει και αναδυόμενες αγορές, όπου δεν είναι απαραίτητα δυνατή μία τέτοια μετάβαση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσημα λοιπόν, δεν υπάρχει καταληκτική ημερομηνία για την παύση της παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης.